آزادسازی ۱۱ پلاک در مسیر پروژه سالن گلستان شهدا تا یک ماه آینده

آزادسازی ۱۱ پلاک در مسیر پروژه سالن گلستان شهدا تا یک ماه آینده

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: توافقات لازم برای آزادسازی ۱۱ پلاک باقی مانده در مسیر اجرای پروژه سالن گلستان شهدای اصفهان انجام شده و تا یک ماه آینده نهایی خواهد شد.

محمدرضا برکت اظهارکرد: شهرداری اصفهان تاکنون شش میلیارد تومان برای اجرای پروژه سالن گلستان شهدا و هفت میلیارد تومان برای تملک آن پرداخت کرده است.

وی افزود: اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد تومان دیگر برای آزادسازی ۱۱ پلاک باقی مانده در مسیر اجرای پروژه و ۶.۵ میلیارد تومان برای انجام مراحل نازک‌کاری پروژه نیاز است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان به موقعیت مکانی پروژه سالن گلستان شهدای اصفهان اشاره و اظهارکرد: این سالن اجتماعات در ضلع شرقی گلستان شهدا و جنوب لسان الارض قرار گرفته و از جنوب به خیابان سجاد منتهی می‌شود؛ گلستان شهدا یکی از مکان های مهم برای اجرای برنامه فرهنگی و مذهبی بوده و احداث یک سالن اجتماعات در خور شان مردم این شهر مورد نیاز است .

برکت با بیان اینکه این پروژه به صورت مشارکتی در پرداخت هزینه ها بین سه دستگاه بنیاد شهید، استانداری و شهرداری اصفهان تعریف شده و طبق توافقات صورت گرفته هر کدام باید یک سوم هزینه‌های پروژه را پرداخت کنند، گفت: علیرغم عدم پرداخت تعهدات استانداری و بنیاد شهید به دلیل مشکلات مالی، بنا به تاکید شهردار اصفهان پروژه متوقف نخواهد شد و اعتبار مورد نیاز از منابع دیگر تامین می‌شود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده خیابان هزار جریب، گفت: در مسیر خیابان هزارجریب سه پل عابر پیاده رو به روی خیابان کارگر، روبه‌روی خوابگاه دانشجویان و روبه روی کوی امام جعفر صادق(ع) وجود دارد که با توجه به حجم بالای استفاده شهروندان در بودجه ۹۸ برای مکانیزه شدن دو پل اعتبار لازم در نظر گرفته می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات