طرح اصلی میدان امام حسین(ع) به زودی تکمیل می‌شود

طرح اصلی میدان امام حسین(ع) به زودی تکمیل می‌شود

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با اشاره به جمع آوری کارگاه عمرانی مترو و تغییر چهره میدان امام حسین (ع) گفت: طرح اصلی این میدان نیز در حال تکمیل است.

اکنون که خط یک قطار شهری اصفهان کامل شده و مترو روزانه بیش از ۵۰ هزار شهروند اصفهانی را جا به جا می کند، چهره دروازه دولت به حالت عادی برگشته است.

محمدرضا بنکدار؛ مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان با اشاره به جمع آوری کارگاه عمرانی مترو و تغییر چهره میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: طرح اصلی این میدان نیز در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه دسترسی های قطار شهری و ایستگاه های مترو در سمت غربی و شمال شرقی میدان امام حسین (ع) برای شهروندان فراهم شده است، گفت: در حال حاضر شهروندان می‌توانند به طور کامل از این وسیله حمل و نقل پاک استفاده کنند و هیچ خللی در ورود و خروج شهروندان در ایستگاه های مترو وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان به کارگاه عمرانی مترو در ابتدای خیابان باغ گلدسته اشاره کرد و افزود: عملیات عمرانی دسترسی این سمت به قطار شهری نیز در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های عمرانی خط دوم متروی اصفهان در حال انجام است و تلاش می‌کنیم که تجربیات خط یک را در ساخت خط دوم مورد استفاده قرار دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات