زمان برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس سه شب تمدید شد/ سال آینده  ...

زمان برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس سه شب تمدید شد/ سال آینده ...

زمان برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس را سه شب تمدید می‌شود/ سال آینده نمایشگاه هفته دفاع مقدس را در فضایی وسیعتر و به شکل بهتری برپا خواهیم کرد

شهردار مشهد مقدس با حضوردر نمایشگاه هفته دفاع مقدس از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید و در پاسخ به درخواست یکی از فرزندان شهدا که خواستار تمدید زمان برگزاری نمایشگاه بود، نمایشگاه دفاع مقدس را که آخرین شب برگزاری خود را می‌گذراند، ۳ شب دیگر تمدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، تقی‌زاده خامسی در حاشیه این بازدید که با حضور رییس شورای شهر مشهد و فرمانده سپاه امام رضا (ع) انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس، خاطرات دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان عزیز را که جایشان اکنون میان ما بسیار خالی است، برایم تداعی کرد.
وی افزود: معتقدم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در میان مردم به ویژه جوانان که این صحنه‌ها را ندیده‌اند، بسیار تاثیرگذار خواهد بود لذا از شهروندان دعوت می‌کنم از نمایشگاه دفاع مقدس دیدن کنند.
تقی‌زاده خامسی با اشاره به استقبال شهروندان از این نمایشگاه ادامه داد: امیدوارم با تلاش و همکاری دوستان سال آینده نمایشگاهی بسیار بهتر، وسیعتر و جانانه‌تری را برپا کنیم.
لازم بذکر است نمایشگاه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهرویورماه در بوستان وفا واقع در حاشیه بولوار نماز در حال برگزاری است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات