احداث پارک محله ای در منطقه هفت

احداث پارک محله ای در منطقه هفت

مدیر منطقه هفت اهواز از احداث ۲ پارک محله ای در کوی سلطانمنش برای رفاه بیشتر شهروندان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز رضا ارشادی عنوان کرد: امروزه مجتمع های مسکونی خانوارهای زیادی را در خود جای داده است . این گونه بناها ارتباط بین همسایگان و ساکنین محله را نسبت به گذشته کمرنگ تر کرده است که در نهایت با عدم وجود فضای تحرک برای کودکان وسایر اعضای خانواده مواجه است. با این شرایط نیاز به پارکهای محلهای در مجاورت این بناها بیش از پیش احساس می شود. این گونه پارکها علاوه بر اینکه فضایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت است، مکانی برای تفریح و آرامش اشخاص است به همین خاطر شهرداری منطقه هفت برای رفع این نیاز در حال احداث ۲ پارک محله ای در کوی سلطانمنش است.
این مقام مسئول افزود: یکی از این پارک ها در خیابان ۷ تیر سلطانمنش است که مرحله خاکبرداری و زیر سازی را به اتمام رسانده و در حال حاضر در حال جدولگذاری و بتن ریزی است و بعد از اتمام ،سطل زباله و نیمکت پارکی و همچنین آلاچیق برای رفاه و استراحت خانواده ها نصب خواهد شد .
مدیر منطقه هفت ادامه داد: پارک دیگر در خیابان ۷ دی سلطانمنش می باشد که در حال حاضر در مرحله خاکبرداری است و در آینده بعد از اتمام نهایی ، در این پارک وسایل بازی پلی اتیلن برای سرگرمی و رفاه کودکان محله نصب خواهد شد .
ارشادی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با اجرای چنین طرح ها و پروژه هایی بتوانیم به آبادانی بیشتر منطقه کمک کنیم و رضایت همشهریان بخصوص ساکنین منطقه را جلب کنیم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات