مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری بافق به مناسبت ر...

مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری بافق به مناسبت ر...

شهردار بافق خبر داد:
تخصیص زمین و اعتبار برای ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی
شهردار بافق از تخصیص زمین و اعتبار برای ساخت ایستگاه آتش نشانی خبر داد.
سید علی نوروززاده در مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری ضمن گرامیداشت ۷ مهرماه روز آتشنشانی و خدمات ایمنی پاسداشت ایثار شهدای آتش نشان در طول دفاع مقدس گفت: ساختمان جدید ایستگاه آتش نشانی بافق حوالی میدان مادر ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه تا چند وقت دیگر پیمانکار نیز تعیین می شود عنوان کرد: ایستگاه آتش نشانی جدید مجهز به تجهیزات مناسب و با ضوابط استاندارد به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار بافق همچنین از خرید یکدستگاه خودرو آتش نشانی از محل اعتبارات شهرداری و سازمان شهرداری و دهیاری ها خبر داد و تصریح کرد: به علت عدم استخدام جدید در چند سال گذشته و همچنین بازنشستگی تعدادی از نیروها نیاز جدی به تجهیز منابع انسانی در حوزه های مختلف بویژه آتش نشانی است که در این رابطه قول مساعد از سوی مراجع ذیربط داده شده است.
نوروززاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی بافق علیرغم کمبودها خدمات رسانی را به بهترین نحو انجام می دهند خاطر نشان کرد: آتش نشانی قطعا فراتر از یک شغل و وظیفه کاری است و همواره این قشر زحمتکش با ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی به خدمتگزاری به شهروندان مشغول می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بافق

    منبع خبر

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر بافق می باشد

      نظرات