گزارش دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و مدیر عامل منطقه آزاد ارس#

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مهندس علی طوماری رئیس این سازمان طی دیداری با مدیر عامل منطقه آزاد ارس در مورد مسائل و ارتباطات فی مابین به بحث و گفتگو پرداختند. در ابتدای این دیدار مهندس طوماری ضمن تبریک انتخاب آقای مهندس نریمان به عنوان مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس با اشاره به توانمندی های سازمان در ارائه خدمات مهندسی اظهارداشت: سازمان استان با در اختیار داشتن بیش از سی هزار نفر عضو در هفت رشته می تواند در ارتقاء کیفیت ساخت  و ساز در منطقه آزاد ارس  علی الخصوص  دربخش های  صنعتی نقش سازنده ای ایفا نماید.

در ادامه این دیدار مهندس نریمان رئیس منطقه آزاد ارس نیز ضمن قدردانی از حضور رئیس و تنی چند از اعضای این سازمان بر لزوم افزایش همکاری، کنترل تمامی سازه ها و نقشه های مربوطه و تجدید و بروزرسانی تفاهم  نامه ی فیمابین سازمان و منطقه آزاد ارس تاکید نمود. وی همچنین با اشاره به افزایش سرمایه  گذاری در منطقه آزاد این تفاهم  نامه را موجب رعایت عدالت حرفه ای و توسعه و پیشرفت خدمات مهندسی در منطقه دانست.

ریاست سازمان همچنین ایجاد ارتباط بین منطقه آزاد ارس و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از طریق  سامانه تندیس  را راهی مناسب برای تسهیل در امورکنترل خدمات مهندسی و پاسخ به مراجعین برشمردند و مقرر گردید در آینده نزدیک جلسه ای با حضور مدیران هر دو سازمان جهت دسته بندی نوع پرونده ها و ارائه راهکارهای مناسب جهت تسریع در پاسخگویی به مراجعین و سرمایه گذاران تشکیل گردد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات