اطلاعیه در خصوص مدارک معتبر برای احراز هویت رای دهندگان و نحوه رای دهی در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان((جدید))

در راستای اطلاع رسانی به اعضای محترم سازمان استان از روند برگزاری انتخابات و ایجاد آمادگی لازم برای حضور گسترده، موارد زیر اعلام می گردد:

۱-اعطای رای فقط با کارت عضویت معتبر یا کارت ملی منوط به عضویت معتبر ، مجاز است و هیات اجرائی و دستگاه نظارت استان مجاز به پذیرش مدرک شناسائی دیگر برای اخذ رای نمی باشد. لذا همراه داشتن کارت عضویت یا کارت ملی خود الزامی است و امکان رای با مدارک شناسایی از قبیل شناسنامه، پروانه اشتغال به کار مهندسی، گواهینامه رانندگی، گذرنامه و غیره دیگر به هیچ وجه وجود ندارد. عضویت معتبر رای دهندگان از طریق سیستم رایانه ای کنترل خواهد شد.

۲- اعطای رای اصالتی است و فقط باید توسط شخص عضو انجام شود. انتخابات فاقد رای وکالتی است.

۳- هر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فقط مجاز است یک بار در رای گیری شرکت کند و اگر به هر طریق بیش از یکبار اقدام به رای دادن نماید یا بخواهد بجای شخص دیگری رای دهد، مشمول به تخلفات انتخاباتی خواهد شد.

۴- رای دهندگان در روز رای گیری، ابتدا کارت عضویت معتبر سازمان استان یا کارت ملی خود را به مسولان حوزه ها ارائه داده، پس از احراز هویت رای دهنده و اطمینان از این که قبلا" رای نداده است، باید برای اعطای رای اقدام نماید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات