انتصاب آقای داریوش بلدی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

انتصاب آقای داریوش بلدی به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم


به گزارش روابط عمومی ، آقای مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور طی حُکمی آقای مهندس داریوش بلدی را بعنوان سرپرست بنیاد مسکن استان منصوب نمود.
در جلسه‌ای که به همین منظور در محل سالن جلسات تشکیل گردید آقای مهندس درفشی معاون محترم پشتیبانی و امور هماهنگی استانها با اشاره به اقدامات مثبت بنیاد استان در سنوات گذشته در اجرای پروژه‌ها و طرحهای عمرانی اظهار امیدواری نمود که این اقدامات با شتاب بیشتری پیگیری و انجام گردد.
در ادامه ایشان گفت :تغییر و تحوّل و جابجایی‌ها نباید باعث رکود در فعالیتهای اجرایی شود بلکه این امر می‌بایست باعث گردد شتاب کارها بیشتر شود و این امر نیز با همدلی و همکاری کلیّه نیروهای بنیاد میّسر خواهد شد.
در ادامه جلسه آقای مهندس صالحی مدیرکل سابق گزارش کاملی از عملکرد دوران مدیریت خود در استان قم در تمامی حوزه‌ها ارائه نمود.
سپس آقای مهندس بلدی سرپرست جدید بنیاد مسکن با تقدیر و تشکّر از حُسن اعتماد مدیران دفتر مرکزی جهت پیگیری و انجام برنامه‌های عمرانی و اجرایی و همچنین برنامه‌های ابلاغی دفتر مرکزی اعلام آمادگی نمود و گفت در این راه تمام توان خود را به کار خواهم بست.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات