اولین دوره مسابقات تمرینی

اولین دوره مسابقات تمرینی

اولین دوره مسابقات تمرینی مدیریت بحران در منطقه ۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ ، فرهاد ذبیحی معاون اجرایی این منطقه با اشاره به ضرورت شناخت و اجرای مدیریت بحران در فضاهای شهری عنوان نمود: مدیریت بحران ، علمی کاربردی است که به وسیله مشاهده سیستماتیک بحران‌ها و تجزیه و تحلیل آنها، میتوان ابزارهایی را یافت که بوسیله آنها بتوان از بروز بحران‌ها، پیشگیری نمود یا در صورت بروز، در خصوص کاهش اثرات آن، آمادگی لازم امداد رسانی سریع و بهبود اوضاع را اجرا نمود.

وی در ادامه افزود : به همین منظور مسابقه تمرینی بین حوزه های مختلف اجرائی این منطقه از جمله اداره خدمات شهر، اداره فضای سبز و اداره نظارت بر ساخت و سازها در قالب تیم های ۳ سه نفره در محل بوستان وفا برگزار گردید.

وی تصریح کرد: آیتم های این مسابقه شامل آبرسانی از منابع روباز ، تخریب بلوکه بتنی ، برش فلزات و بازسازی مجدد با هوابرش و موتور جوش ، قطاعی منظم تنه درخت و جمع آوری و تنظیف نخاله ، اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال با خاموش کننده های دستی و اجرای کار تیمی و صحت رفتار حرفه ای در پروسه مسابقه بوده است.

ایشان با بیان اینکه این مسابقه به صورت تمرینی و شبیه سازی شده مسابقه اصلی با حضور ناظری از مدیریت بحران مرکز اجرا شد عنوان نمود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه موفق تر این مسابقه اندیشیده شده بود و طی این تمرین ، نقاط ضعف و قوت در شرایط یکسان با مسابقه اصلی شناسایی گردید.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    منبع خبر

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد

    مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد یک سازمان دولتی در شهر مشهد می باشد

      نظرات