اولین کارگروه تخصصی مدیریت پسماندهای کشاورزی تکاب برگزار شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تکاب گفت: مشکلات موجود در سایت زباله شهری و نبود شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در شهرستان تکاب جزء مشکلات اساسی این شهرستان در حوزه پسماند می‌باشد.

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی محمدرضا صادقیان گفت: به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه پسماند شهرستان تکاب اولین جلسه تخصصی مدیریت پسماندهای کشاورزی با حضور مسئولین شهرستانی در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزارشد.

صادقیان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته گام‌های موثری در زمینه مدیریت پسماند صورت گرفته ولی مشکلاتی در این خصوص باقی مانده که تا مرتفع شدن این مشکلات پیگیریهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: مشکلات موجود در دفن سایت زباله شهری و نبود شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب جزء مشکلات اساسی این شهرستان در حوزه پسماند می‌باشد که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط شاهد حل این معضلات باشیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تکاب ضمن قدردانی از همکاری مسئولین از کشاورزان این شهرستان که نقش اصلی در مدیریت پسماندهای کشاورزی دارند، قدردانی نمود و خواستار همکاری هر چه بیشتر شد.

در ادامه جلسه افشاری‌نژاد مدیر جهاد کشاورزی تکاب ضمن ارائه گزارش از روند مدیریت پسماندهای کشاورزی بر همکاری و تعامل بیشتر با محیط زیست به مظور نیل به اهداف عالی این سازمان تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات