بازدید معاون سازمان برنامه‌و بودجه کشور از سه طرح محیط زیستی در ایلام

دکتر «سعید نمکی» در بازدید ازموزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در این موزه ، اظهار کرد: پیش‌نیاز آموزش فرهنگ حفاظت از محیط زیست، آشنایی جامعه مخصوصا نسل جوان، نوجوان و دانش‌آموز با گونه‌های مختلف و اهمیت زیستی آنهاست که این هدف به خوبی در موزه‌های تاریخ طبیعی قابل تحقق است.
وی با مطلوب توضیف کردن این مجموعه، تکمیل کردن آن را ضروری دانست و گفت: سازمان برنامه و بودجه در این زمینه مساعدت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.
نمکی در ادامه از سایت تکثیر و احیاء گوزن زرد ایرانی هم بازدید کرد و ضمن توصیه‌های زیست‌محیطی، با محیط‌بانان حاضر در منطقه گفتگو کرد و پای درددل‌های آنان نشست.
معاون علمی ، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه‌و بودجه در ادامه‌ از ذخیره‌گاه جنگلی ارغوان هم بازدید کرد و با اشاره به نقش این ذخیره‌گاه در موضوع نشاط‌افزایی مردم، گفت: با توجه به اهمیت اجتماعی این پروژه،سازمان برنامه‌و بودجه از محل اعتبارات اجتماعی به تجهیز این پارک جنگلی کمک خواهد کرد.
«رحمت‌الله قیصوری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام نیز ضمن قدردانی از حضور دکتر نمکی و هیئت همراه اظهار کرد: مطمئنا این حضور به روند پیشرفت پروژه‌ها سرعت خواهد بخشید.
در این بازدیدها، دکتر «محمد نوذری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و «سیداسدالله هاشمی» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان حضور داشتند.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات