تجلیل از اسرای شاغل در اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان



با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان، روسای ادارات ستادی و غیرستادی و جمعی ازآزادگان،مراسم تجلیل از اسرای شاغل در اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، امیرعبدوس با اشاره به سختی ها و مشقت های دوران اسارت گفت: آزادگان با صبر و مقاومت در دوران پر مخاطره اسارت پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و از ارزش های نظام با تحمل سخت‌ترین شرایط دفاع کردند.
عبدوس افزود: تکریم از اسرا کمترین کاری است که می توان در برابر آن همه از خود گذشتگی وایثار انجام داد و ملت ایران همیشه مدیون جانفشانی های آن عزیزان هستند.
وی گفت: صبر و شکیبایی در برابر سختی‌های این عزیزان در دوران اسارت یادآور سختی ها و مشقت های اسرای دشت کربلا است که ریشه در مجاهدت نفس این عزیزان دارد و در غیر این صورت تحمل آن همه شکنجه عملا غیر ممکن بود.
وی با اشاره به الگو برداری آزادگان از قیام امام حسین( ع) بیان کرد: اسرا در اردوگاه های عراق، بعثی‌ها را مجذوب مقاومت و شجاعت خود کردند وامروز باید با شجاعت در برابر سختی ها از تجربیات همان روزها استفاده کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان در پایان اظهار داشت: دیروز با رشادت و ایستادگی رزمندگان اسلام انقلاب را تا اینجا رساندیم و شرایط حساس کشور می‌طلبد که امروز نیز با شجاعت همراه با مقاومت زمینه عبور از سختی ها را در شرایط بد اقتصادی، فراهم کنیم.
در پایان مراسم از چهار نفر از آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات