شهردار منطقه یک ارومیه پاسخگوی بیش از ۷۰ تماس تلفنی شد/ صدور دستورات آنی برای حل مشکلات مردمی به واحدهای مربوطه
شهردار منطقه یک ارومیه در راستای حل مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و مشکلات مراجعان، اقدام به صدور دستورات آنی برای امورات تعدادی از تماس گیرندگان کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه و در نخستین گام از اجرای این پویش، شهردار منطقه یک ارومیه توسط سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.
در پویش مدیران پاسخگو که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۰ شهریور در منطقه یک شهرداری ارومیه و با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سامانه ۱۳۷ برگزار شد، بیش از ۷۰ تماس مردمی برقرار و مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه و معاونان وی پاسخگوی مردم شدند.
شهردار منطقه یک ارومیه در راستای حل مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و مشکلات مراجعان، اقدام به صدور دستورات آنی برای امورات تعدادی از تماس گیرندگان کرد.
مسائلی همانند آسفالت و زیرسازی، اقدامات عمرانی در سطح منطقه، جمع آوری سگهای ولگرد و جمع آوری زباله و مشکلات مربوط به صدور پروانه و مجوز ساخت به ترتیب از جمله مهمترین مطالبات و خواسته ها بودند که مدیریت شهری در منطقه یک پاسخگوی مردم شد.
همچنین درباره موضوعاتی که امکان صدور دستورات آنی و تلفنی وجود نداشت، مقرر شد تا حصول نتیجه موضوع مذکور، سامانه ۱۳۷ آن را پیگیری کرده و نتیجه را به شهروندان و همچنین مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری جهت گزارش به شهردار ارومیه اعلام کند.
گفتنی است پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه در سه مرحله تلفنی، مجازی و حضوری پیش بینی شده و در گام دوم در سایر مناطق شهرداری و سازمانهای تابعه مستقر شده و نتیجه اجرای طرح و مطالبات و مشکلات مردمی طی گزارشی جامع به شهردار ارومیه ارائه می شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه
نظرات