ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی  افتتاح شد

ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی افتتاح شد

شهردار کاشان در آیین افتتاحیه ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی با گرامی‌داشت هفتم مهرماه اظهار کرد: پیش شرط توسعه، امنیت و آرامش است اما چگونگی به وجود آمدن آن اهمیت دارد  که یکی از عوامل آن نیروی انسانی کارآمد است.

سعید ابریشمی راد با بیان اینکه وجود نیروی انسانی متعهد، تامین کننده نظم و امنیت است گفت: عزت نفس، اقتدار، سرعت عمل و روحیه فداکاری از جمله ویژگی‌های این نیرو بوده و آتش نشانی کاشان سرشار از این ظرفیت ناب است.

شهردار کاشان، دغدغه معیشت آتش نشانان را قابل درک قلمداد و خطاب به آنان گفت: مطمئن باشید این دغدغه برای ما نیز مهم است و البته وظیفه ماست که آن را تامین کنیم.

وی در خصوص توسعه سخت افزاری آتش نشانی کاشان بیان کرد: احداث دو ایستگاه دیگر در خیابان شاهد و میدان پلیس به زودی آغاز شده و ایستگاه امام خمینی به یک ساختمان مجهز در میدان میوه و تربار منتقل می گردد.
در ادامه این آیین علی رسول‌زاده رییس شورای اسلامی شهر کاشان؛ آموزش، فرهنگ‌سازیِ جایگاه آتش نشان در جامعه و تجهیز به امکانات روز را موضوعاتی نیازمند توجه بیشتر در حوزه ایمنی ذکر کرد و گفت: ما از مسئولین استان گله‌مند هستیم زیرا ما را در مرحله تجهیز امکانات نادیده می گیرند.

شایان ذکر است آیین روز آتش نشان و ایمنی همراه با آیین افتتاح ایستگاه شماره سه آتش نشانی راوند در محل ایستگاه با حضور مدیران شهری و مسئولان استانی برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات