جلسه دپو اولیه قطار بین شهری نجف آباد_اصفهان

جلسه دپو اولیه قطار بین شهری نجف آباد_اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه چهارم مهرماه ۹۷، جلسه دپو اولیه قطار بین شهری نجف آباد_اصفهان  به میزبانی دکتر امیررضا نقش ریاست دانشگاه آزاد واحد نجف آباد در دفتر ایشان برگزار گردید.
اعضای این جلسه را مهندس ابوترابی ریاست شورای اسلامی شهر، مهندس منتظری شهردارنجف آباد، مغزی قائم مقام شهردار، یاری مدیر دفتر جذب و سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی ، رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل ،مشاور طرح و کارشناسان دانشگاه آزاد تشکیل می دادند .


موضوع جلسه پیرامون دپو اولیه قطار بین شهری نجف آباد_اصفهان بود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.
دپوی اولیه قطار به ایستگاه اولیه قطار گفته می شود که ایستگاه، تعمیرگاه و کارها و خدمات مورد نیاز و سرویس واگنها، جابجایی خطوط و واگنها و ... درآن لحاظ شده است و این مکان در ضلع غربی دانشگاه آزاد جانمایی شده است.
تقریبا تمامی حریم مورد نیاز پروژه آزادسازی شده و طی توافق صورت گرفته با دانشگاه آزاد نیز نزدیک به هجده کیلومتر مربع از زمین های این مجموعه به احداث دپوی مقصد اختصاص داده شده است.


طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، انجام کارهایی مانند تکمیل آزادسازی ها، احداث ایستگاه ها و زیرسازی مسیر با شهرداری های مبدا، مقصد و طول مسیر و همکاری بخش خصوصی خواهد بود و راه آهن نیز احداث خط ریلی، تامین واگن ها و بهره برداری مسیر را عهده دار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر نجف آباد

    منبع خبر

    شورای شهر نجف آباد

    شورای شهر نجف آباد یک شورای شهر در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات