بازدید شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از سرای سالمندان پرتوی امید شهر

بازدید شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر از سرای سالمندان پرتوی امید شهر

به مناسبت روز جهانی سالمندان، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و مدیر روابط عمومی شهرداری از سرای سالمندان پرتوی امید شهر بازدید و از سالمندان دلجویی نمودند.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این بازدید گفت: طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) احترام به سالمندان ، دارای ثواب و پاداش نزد خداوند متعال است.
وی در ادامه افزود: یکی از جلوه‏ های فرهنگ ایثار ، احترام به مقام سالمندان و خدمت به آنان بوده و توسعه فرهنگ اخلاقی و تکریم به بزرگان توصیه دین مبین اسلام است.
عشقی تصریح نمود: سالمندی یک ارزش است زیرا دعای این افراد نزد پروردگار مقرون به اجابت است.
شهردار شاهین شهر خاطر نشان نمود: بر خود لازم دانستیم به مناسبت این روز از سالمندان عزیز شهر عیادت و از احوال آنان جویا گردیم.
علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این بازدید گفت : اسلام همواره به رعایت حقوق و احترام به سالمندان توصیه کرده و بهره‌گیری از تجارب و هم‌فکری و مشورت با بزرگسالان و سالمندان، شیوه‌ی سفارش‌شده‌ای است که بیانگر جایگاه والای این قشر عزیز از جامعه است.
وی در ادامه افزود: سالمندان سال‎های پرفراز و نشیبی از زندگی را طی کرده و هم‌اکنون در آسایشگاه ها ساکن شده‎اند بنابراین عیادت و احترام به آنان امری خداپسندانه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات