پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهرستان بمناسبت آغاز ماه مهر

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهرستان بمناسبت آغاز ماه مهر

باسمه تعالی

با سلام

طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی در صبح آغازین روز ماه مهر یادآور ونشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت وپرورش دانش آموزان است .

در مهر ، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده ، گرد هم می آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه های علم باز نمایند .

تقارن اول مهر ، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت ، ایثار و شهادت ، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند .


در آغاز سال تحصیلی جدید ، ضمن تبریک این جشن بزرگ ، فرصت را غنیمت شمرده ، مراتب سپاس و قدر شناسی خود را از اساتید ، معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم ، خلاق و پایبند به ارزش ها و اخلاق ، گامهای موثری بر می دارند ، اعلام میدارم . همچنین از همه ی دانشجویان و دانش آموزان پرتلاش انتظار دارم قدر این دوران پر برکت از عمر خویش را بدانند و با توکل به پروردگار متعال و تلاش و جدیتشان در فراگیری علم ودانش ، راه خود را به سوی فردایی روشن بگشایند .

همچنین تبریک ویژه خود را به قدوم معصومانه نوگلان و شکوفه های نورسته کلاس اولی ها تقدیم می دارم ، امیدوارم با توکل به خداوند منان وپیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید ، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر ، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه بتوانیم موجبات عزت ، سرافرازی و شکوه شهر و دیارمان را فراهم آوریم .

اسماعیل فرهادی - رییس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه



لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شاهین شهر

    منبع خبر

    شورای شهر شاهین شهر

    شورای شهر شاهین شهر یک شورای شهر در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات