پیام تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

نهضت حسینی با تاثیری شگرف در ایام و ارض، سرآغاز رویشی عاشورایی ونقطه عطفی بی بدیل درتفسیر فلسفه حیات وممات است. نهضت سید الشهدا (ع)یک جهان بینی کامل وبی نظیر و جوششی جاودانه درتاریخ بشریست .از این رو دیر زمانیست که تمام آزادگان عالم به ندای "هل من ناصر ینصرنی" اباعبدالله الحسین (ع) لبیک می گویند و این وعده خداست که سرانجام زمین میراث حق طلبان وعدالت جویان ودر واقع رهروان راه سیدالشهدا(ع)است.

حادثه کربلا و حماسه عاشورا تصویری ناب از تقابل اوج عزت انسانی وحضیض ذلت ظالمان است که به شرافت و عزت انسانی، پیروزی ابدی بخشید. از این رو است که حضرت امام حسین (ع) از همه مرزهای زمان و مکان می‌گذرد و رنگ‌ها، قومیت‌ها، زبان‌ها، باورها و حتی دین‌ها را فاتحانه در می‌نوردد تا اینگونه همه جای زمین کربلا و همه روزها، عاشورا باشد. عاشورایی که هر یک از ما در آن باید در انقلابی درونی پاکی‌ها را بر پلیدی‌های شیطانی پیروز گردانیم.

و اینگونه است که الگوی متعالی عاشورا از همه مرزبندی‌های بشری و محدودیت‌های ذهنی گذر کرده و دیگر نه فقط متعلق به مسلمانان و شیعیان، بلکه متعلق به همه مردم دنیا ست ، همه آنهایی که با ظلم و جور سازگاری ندارند و آزاده‌اند.

ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های سوگواران حسینی، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به ملت شریف ایران، مسلمانان جهان، بویژه مردم ولایت مدار طالقان تسلیت عرض می نماییم و امیدواریم همگان رهرو صادق این صراط مستقیم ناب باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طالقان

    منبع خبر

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان

    شهرداری طالقان یک شهرداری در شهر طالقان می باشد

      نظرات