کارنامه مدیران جوان قابل دفاع است / خلاقیت و نوآوری در سازمان آرامستان ها به چشم می خورد

کارنامه مدیران جوان قابل دفاع است / خلاقیت و نوآوری در سازمان آرامستان ها به چشم می خورد







منصور وحیدی در نطق پیش از دستور نودمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: خدمات رسانی در سازمان آرامستان کاملا مدرن و پیشرفته و در خور شان مراجعه کنندگان است.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه همانطور که نقاط ضعف را مطرح می کنیم و خواستار رفع آن هستیم باید نقاط قوت را نیز مطرح کرده و از آن قدردانی کنیم، عنوان کرد: انتظار داریم در سازمان ها قابلیت ها با کمترین هزینه به منصه ظهور برسد که خوشبختانه این مهم در سازمان آرامستان ها محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان آرامستان ها به صورت مستقیم با مردم و در شرایط خاص در ارتباط است، تصریح کرد: برنامه هایی برای این سازمان طراحی شده که جای تشکر دارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج مهم ترین مشکل سازمان آرامستان ها را نبود ساختمانی برای پزشکی قانونی ذکر کرد و افزود: این نهاد به دلیل نبود ساختمان داشت به ۱۰ کیلومتر دورتر از سازمان منتقل می شد که با پیگیری رییس سازمان و حوزه مالی شهرداری مقرر شد ظرف یک ماه آینده مشکل پزشکی قانونی رفع و ساختمانی برای این نهاد ساخته شود.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت فعالیت نیروها در کابری که جذب شدند اشاره کرد و گفت: برخی از نیروها برای فعالیت در بهشت علی (ع) جذب شدند که در حال حاضر تا حد معاونت مناطق پیش رفتند.

وی تصریح کرد: شهرداری کرج در مدیریت منابع انسانی دقت بیشتری داشته باشد چرا که برخی نیروها نیز بدون انجام فعالیت در شهرداری حقوق می گیرند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج همچنین از بازدید خود طی روز گذشته از سازمان آتش نشانی یاد کرد و افزود: با توجه به سختی کار آتش نشانان خواسته آنان بیمه طلایی بود که لازم است در تحقق این مهم مساعدت های لازم صورت گیرد.

وحیدی اذعان داشت: آتش نشانان نیروهای فداکاری هستند که به عنوان نیروی جانفدا در شهرداری فعالیت می کنند و باید به مزایا و حقوق آنان رسیدگی شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات