اتمام عملیات خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس شهر بیرجند

اتمام عملیات خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس شهر بیرجند

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای افزایش ضریب ایمنی، عملیات خط کشی عابر پیاده در مقابل مدارس شهر انجام شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علی عدل اذعان داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و در راستای کاهش و روانسازی ترافیک و بالا بردن ایمنی دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس، تمهیدات و اقدامات لازم در دستور کار حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قرار گرفت.

وی گفت: خط کشی معابر و خیابان ها از جمله علایم ترافیکی است که نقش عمده ای در کاهش سوانح رانندگی و همچنین کاهش و روانسازی ترافیک دارد.

وی افزود: حوزه معاونت عمران در آستانه مهر ۹۷ با کار شبانه روزی، تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی امن جهت تردد دانش آموزان به کار گرفته است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری اظهار داشت: در پروژه خط کشی عابر پیاده، اولویت را بر خط کشی عرض خیابان های مقابل مدارس قرار دادیم و تعداد ۵۴ مورد خط کشی گذرگاه عابر پیاده مقابل مدارس انجام شده است.

عدل با اشاره به اینکه رنگ های مورد استفاده برای خط کشی عابر پیاده در این مکان ها دو جزئی است یادآور شد: رنگ های دو جزئی ماندگاری ۵ ساله دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد سرعت مجاز را به ویژه در فصل بازگشایی مدارس رعایت کرده و ملاحظه دانش آموزان را بنمایند.

وی مبلغ هزینه شده برای رنگ آمیزی گذرگاههای عابر پیاده مقابل مدارس را ۴۷۰ میلیون ریال عنوان کرد.

لازم به ذکر است مدارس تزکیه، حضرت زینب (س)، امام صادق (ع)، عصمتیه، مریم، ۱۵ خرداد، سلمان فارسی، برکت، ایرانیان، دبیرستان فرزانگان،هنرستان ابوذر، شهید راشدی، عفاف، امیر کبیر و ... از جمله مدارسی هستند که توسط واحد ترافیک حوزه معاونت عمران شهرداری، خط کشی گذرگاه عابر پیاده انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات