لزوم اصلاحات در صندوق‌ رحیل برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کارکنان  ...

لزوم اصلاحات در صندوق‌ رحیل برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کارکنان ...

لزوم اصلاحات در صندوق‌ رحیل برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کارکنان شهرداری

مدیرکل پشتیبانی شهرداری مشهد در جلسه هیات امنا و مجمع عمومی صندوق رحیل بر لزوم تلاش بیشتر اعضای این صندوق‌ برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کارکنان شهرداری تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید کمال‌الدین شاهچراغی در جلسه مجمع عمومی و هیات امنا صندوق رحیل کارکنان شهرداری مشهد که با حضور اکثریت در مجتمع کوهسنگی برگزار شد، اظهار داشت: انضباط مالی در همه امور شهرداری یکی از ضروری ترین اصول است که این مهم در صندوق‌های موجود از اهمیت بالاتری نیز برخوردار است و لازم است همه امور شفاف انجام و اطلاع‌رسانی شود.
وی همچنین تصریح کرد: باید بر روی طرح تجمیع صندوق‌های موجود در اداره رفاه برای افزایش کارایی آنها بررسی‌های لازم صورت گیرد و همه همکاران در این صندوق‌ها تلاش کنند تا خدمات بیشتر و بهتری به همکاران شاغل در شهرداری ارائه گردد.
در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش مالی دبیرخانه صندوق در سال ۹۶، مجتبی مجد، رئیس اداره رفاه و سلامت کارکنان توضیحاتی در خصوص اقدامات صندوق در سال‌های اخیر و ضرورت بازنگری در اساسنامه و آیین‌نامه صندوق با هدف ارائه خدمات بیشتر و بهتر به همکاران ارائه نمود که اعضا با اصلاحات پیشنهادی اداره رفاه موافقت نمودند.
لازم به ذکر است صندوق رحیل با عضویت بیش از ۸ هزار نفر از کارکنان و خانواده آنان و بازنشستگان شهرداری و پرداخت حق عضویت ماهیانه با حمایت مالی شهرداری مشهد، در سال ۱۳۸۳ تشکیل و در هنگام فوت عضو، مبلغی را جهت انجام مراسم بزرگداشت و هزینه‌های مرتبط به خانواده متوفی پرداخت می‌نماید. همچنین این صندوق از ابتدای سال جاری به بیش از ۲۲ نفر از خانواده همکاران متوفی، غرامت پرداخت نموده است.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات