نتایج انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال وبختیاری اعلام شد.

نتایج هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری  اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  نتایج آراء نامزدهای هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری که در روز جمعه ۱۳ مهرماه  برگزار شد ، به شرح ذیل می باشد.

در رشته عمران مهندس مهران کوهی کمالی  با کسب ۴۴۸ رای ، مهندس فریدون واحد با کسب ۴۴۰ رای و مهندس اردشیر بنائی  با کسب ۴۰۶ رای  بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

در رشته ترافیک مهندس غلامرضا طالبی با کسب ۳۸۳ رای و در رشته نقشه برداری مهندس محمد  جواد خداپرست با کسب ۴۱۶ رای بیشترین آرا را در استان به خود اختصاص دادند .


در رشته برق مهندس سید نقی کنعانی  با کسب ۵۶۶ رای و در رشته مکانیک مهندس مجید خرم قهفرخی با کسب ۱۱۰ رای حائز اکثریت آرا شدند.

در رشته معماری خانم مهندس معصومه کیانپوربا کسب۴۳۲  رای  و در رشته شهرسازی خانم مهندس مژگان ریاحی زانیانی با کسب ۲۱۸  رای توانستند بیشترین رای را از مجموع آراء ماخوذه به خود اختصاص داده و به هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری  راه یابند.

مهندس محسن پژوهش باکسب ۳۱۱ رای به عنوان عضو علی البدل    رشته عمران ، مهندس حبیب کبیری سامانی با کسب ۲۴۷ رای به عنوان عضو علی البدل رشته برق، مهندس کورش طالبی جونقانی   با کسب ۱۷۸ رای به عنوان عضو علی البدل رشته نقشه برداری ، مهندس مصطفی شاکریان با کسب ۱۵۴ رای به عنوان عضو علی البدل رشته معماری   و دکتر علی حیدری با کسب ۱۴۵ رای به عنوان عضو علی البدل رشته مکانیک انتخاب شدند.

هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال وبختیاری در روز جمعه ۱۳ مهرماه در شهرکرد برگزار شد که اعضای منتخب  پس از دریافت حکم خود از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدت سه سال هدایت این سازمان را در استان بر عهده می گیرند .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال بختیاری یک انجمن در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات