نشست کاری مشترک بین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و اتاق اصناف استان برگزار شد:

نشست کاری مشترک بین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و اتاق اصناف استان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری با بیان این مطلب که راهکار حل اختلافات و مشکلات، برگزاری نشست‌های تخصصی رو در رو و گفتگوهای کاری فنی و تخصصی پیرامون موضوعات مشترک می‌باشد از تشکیل کارگروه مشترک ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری خبر داد .

صولت احمدی افزود: اتاق اصناف، محور و متولی و برآیند فعالان صنفی در استان است و از دیدگاه بنده هماهنگی با اتاق اصناف به منزله تامین نظر و برطرف سازی مشکلات همه اصناف استان بویژه مرکز استان می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: در فواصل زمانی مشخص نشست کارگروه‌های مشترکی بین سازمان ساماندهی مشاغل و اتاق اصناف برگزار می‌شود تا اصناف و بازاریان و صاحبان کسب و کار درلحظه و بطور مستقیم امکان داشته باشند مطالبات و مشکلات خود را از طریق اتاق اصناف به گوش مجموعه مدیریتی شهرداری برسانند و یقین داشته باشند درشرایطی که مقام معظم رهبری راهبرد اقتصاد مقاومتی راتعیین کرده اند، شهرداری اهواز حمایت از اصناف را گام نهادن در راستای تقویت استحکامات درونی اقتصادملی می‌دانند.

صولت احمدی اظهار کرد: آهن فروشان، جوشکاران، مصالح‌فروشان، درودگران، فن‌آوران و سایر مشاغل و انجمن‌های صنفی مطلع باشند که  در راستای اجرای تصویب نامه هیات وزیران  در خصوص  مشاغل موضوع بند ۲۰ ماده ۵۵  باهماهنگی نزدیک اتاق اصناف فعالیت‌های مشترکی برای تسهیل شرایط کاری و ارائه خدمت رسانی بهتر به شهروندان و صنوف اتخاذ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در پایان گفت: وضعیت مشاغل کاذب و آلاینده (مزاحم) در شهر اهواز مناسب نیست و معتقدیم تنها با همکاری و تشریک مساعی نهادهای ذیربط مانند سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف، بهداشت، درمان وآموزش پزشکی و ... می‌توانیم از چالش‌هایی که مشاغل شهری رسمی و غیر رسمی  بویژه در ورودی‌های شهر اهواز ایجاد کرده‌اند جلوگیری کرده و نسبت به ساماندهی آنها اقدام  نماییم تا قبل از آنکه این  چالش ها به بحران‌ها تبدیل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات