جهانبخشی:شهرداری اهواز در زمینه ایجاد تعامل با مسئولان کشوری خروجی ندارد

جهانبخشی:شهرداری اهواز در زمینه ایجاد تعامل با مسئولان کشوری خروجی ندارد

عضو شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه شهرداری در خصوص ایجاد تعامل با مسئولان کشوری خروجی نداشته است.

مازیار جهانبخشی در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر اهواز گفت: درخصوص بحث قانونی بودن طرح سئوال از شهردار اهواز خوشبختانه در ماده ۸۳ به صراحت عنوان شده در مجموع قوانین شوراها تذکرات را می توان به صورت روشن عنوان کنیم اما به مکتوب و شفاهی بودن اشاره نشده است.

وی افزود: طی چند ماه گذشته ۴۰ سئوال از شهردار اهواز به صورت مکتوب تقدیم کردم که شهردار اهواز بعد ۱۰ روز به درخواست ارائه پاسخ سئوال ها جواب داد که یعنی سئوال ها به دست وی رسیده است. انتظار داشتیم شهردار پس از طرح سئوال ها به صحن علنی می آمد و پاسخگوی سئوالات می شد چون بحث طرح سئوال به معنی استیضاح نیست .

جهانبخشی گفت: وظیفه قانونی اعضای شوراست که مطالبات مردم را مطرح کنند. بارها به شهردار گفته شد که ماهی یک بار برای ارائه عملکرد در صحن حاضر شود. بیش از یک سال از عمر شورا گذشته و مردم نسبت به عمران سرمایه گذاری خدمات شهری مردم انتقاد دارند.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه همه کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است، بیان کرد: چرا این مشکلات فقط باید برای اهواز باشد و سایر کلانشهرها اینطور نیست؟ ما مرکز استانی هستیم که منابع عظیم ثروت را دارد باید با ارتباط برنامه ریزی حل کنیم اما متاسفانه برنامه ریزی وجود نداشته تست.

وی ادامه داد: هرجایی که مشکل داریم اعضای شورا در کنار شهرداری هستند؛ نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی باید با حضور در صحن در شورای شهر پاسخگوی مردم باشند.

عضور شورای شهر اهواز با بیان اینکه متاسفانه شهرداری در خصوص ایجاد تعامل با مسئولان کشوری خروجی نداشته است، گفت: طبق قانون پاسخ های شهردار به سئوال های مطرح شده باید در یک مدت زمان مشخص بررسی و نتیجه به رئیس شورای شهر ارائه شود که این روند را طی خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات