‎بازدید رئیس شورای اسلامی شهر دامغان از شرکت تعاونی روستایی زنان امید دامنکوه

‎بازدید رئیس شورای اسلامی شهر دامغان از شرکت تعاونی روستایی زنان امید دامنکوه

‍ ‎هوالمستعان
‎بازدید رئیس شورای اسلامی شهر دامغان از شرکت تعاونی روستایی زنان امید دامنکوه
‎در تاریخ ۹۷/۰۷/۱۸ جناب آقای رضا زارع زاده رئیس شورای اسلامی شهر دامغان و مسئول کمیته اشتغال شورای شهر از شرکت تعاونی روستایی زنان امید دامنکوه دامغان که به تولید انواع شیرینی جات سنتی، نان های محلی، رشته آش و پلو، سبزیجات و میوه های خشک اشتغال دارد، بازدید نمودند.
‎در این بازدید سرکار خانم رجعتی مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان امید دامنکوه گزارشی از فعالیت های شرکت ارائه نموده و سپس به بیان مشکلات خود پرداخت.
‎بعد از اتمام گفت و شنودهای سرکار خانم رجعتی مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی زنان امید دامنکوه از بخش های مختلف تولید محصولات این شرکت بازدید به عمل آمد.
‎در این شرکت تعاونی در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر مشغول بکار می باشند.
‎همشهریان و هم استانی های عزیز می توانند برای تهیه و خرید محصولات این شرکت تعاونی به آدرس کیلومتر ۵ جاده دامغان – شاهرود – روستای ابوالبق و یا با شماره های ۰۹۳۵۶۶۷۸۱۰۶ و ۰۹۰۳۴۱۵۶۴۱۹ تماس حاصل نمایند.
‎ امیداست به یاری حق هرچه زودتر مشکلات پیش روی این شرکت تعاونی مرتفع گردد و بدینسان ضمن افزایش حجم وتنوع تولیدات این مجموعه زمینه اشتغال تعداد دیگری از همشهریان جویای کار فراهم گردد.؛
‎واما
‎مشکلات مطرح شده و درحال پیگیری شرکت تعاونی روستایی زنان امید دامنکوه
‎۱- بالابودن نرخ تامین مواد اولیه از قبیل آرد و روغن و … با توجه به قیمت خرید آزاد آن. که در این مورد هماهنگی ها و رایزنی هایی با اتاق اصناف شهرستان در حال انجام می باشد.
‎۲- اختصاص مکانی جهت عرضه و فروش مستقیم محصولات شرکت تعاونی در سطح شهرستان.این مشکل که تقریبا فصل مشترک سایر تعاونیها ومراکزتولیدی از این دست می باشد،انشاالله با همکاری وهماهنگی شهرداری محترم وبخش خصوصی مرتفع خواهد شد. پیشنهاداتی نیز در این جلسه مطرح شد که در دستور کار کمیسون اشتغال قرار خواهد گرفت.
‎۳- همکاری درخصوص تبلیغات و اطلاع رسانی در زمینه معرفی کالاهای تولیدی در سطح شهرستان از جمله تولیدات این شرکت که مقرر شدمسئولین محترم شرکت موارد تبلیغی خود را اماده و در اختیار شهرداری قراردهند تا در زمانی مناسب اقدامات لازم انجام گیرد‌
‎۴- پیگیری درخصوص مشکل پاسخ به استعلامات بهداشتی این مجتمع که این امر هم از جمله مشکلات مشترک مشاغل کوچک وخانگی می باشد.با برگزاری جلسه مشترک با مسئولین مربوطه طی هفته های آینده به این موضوع رسیدگی خواهد شد.
‎۵- هماهنگی جهت بازدید از کارگاههای فعال خشکبار میوه و … در سطح استان. که با هماهنگی لازم انشاالله طی هفته آینده انجام خواهد شد.
‎باسپاس
‎روابط عمومی شورای اسلامی شهر دامغان
۹۷/۰۷/۱۸

see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php لینک اصل خبر در سایت شورای شهر دامغان

    منبع خبر

    شورای شهر دامغان

    شورای شهر دامغان یک شورای شهر در شهر دامغان می باشد

      نظرات