پیام تسلیت شهردار بندر کنارک به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

پیام تسلیت شهردار بندر کنارک به مناسبت فرارسیدن ماه محرم



درویش بلو چ نیا، شهردار بندر کنارک با انتشار پیامی آغاز ماه محرم الحرام را به تمام عاشقان آن حضرت تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است :

باز محرم رسید، ماه عزای حسین سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین
محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه عشق و شور و فریاد، ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل‌های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوى مراد و محبوبشان معطوف می سازد.
بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله‌سالاری سیدالشهداء (ع) به گوش می‌رسد و اگر نیک بنگریم خواهیم دید که بیرق کاروان عشق و خون و جانبازی به علمداری ابوالفضل‌العباس(ع) در آسمان نینوا به اهتزاز در آمده است. جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست و همانگونه که حضرت ختمی‌ مرتبت(ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین(ع)در دل‌های مومنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید.
ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن ماه محرم آغاز می‌گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایى، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه‏مندان به سرور و سالار صاحب‎دلان فزونی یابد و روح انسان‏ها از زندان نفس رهانیده شود.
و اکنون بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به پرچمداری مقام عظمای ولایت فقیه، یگانه منادی حکومت صالحان و استقرار عدالت و امنیت جهانی زیر سایه حاکمیت الهی است و الگوی نظام اسلامی در این مسیر بی‌تردید نهضت خونبار عاشوراست.
اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به مردم شریف و ولایتمدار شهر کنارک و همه عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کنارک

    منبع خبر

    شهرداری کنارک

    شهرداری کنارک یک شهرداری در شهر کنارک می باشد

      نظرات