کسب رتبه نخست شهرداری منطقه ۸ در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی

کسب رتبه نخست شهرداری منطقه ۸ در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی

به گزارش شهرنیوز، ابوالفضل مستقیمی با اشاره به کسب رتبه نخست بین شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی افزود: در ارزیابی به عمل آمده از میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردمی از شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر قم، شهرداری این منطقه رتبه نخست در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی را به دست آورد.
وی گفت: این منطقه یکی از مناطق ویژه شهر قم بوده که بسیاری از طلاب، دانشجویان و اساتید دانشگاه در این منطقه سکونت دارند.
مستقیمی به اهتمام ویژه کارکنان شهرداری منطقه هشت به پاسخگویی نیازمندی‌های مردم اشاره کرد و افزود: در همین راستا به طور مستمر پیام‌های دریافت شده از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به سرعت پیگیری شده و اطلاعات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
شهردار منطقه هشت قم تصریح کرد: تعامل با شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به ساکنین  پردیسان در اولویت کاری منطقه است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات