اطلاعات ۲هزار و ۷۲۴ پلاک در حوزه شهرداری منطقه سه برداشت شد

اطلاعات ۲هزار و ۷۲۴ پلاک در حوزه شهرداری منطقه سه برداشت شد

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون  اطلاعات ۲۷۲۴ پلاک در قالب ۴۲۱۸ پرونده در حوزه شهرداری منطقه سه برداشت شده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: اجرای طرح ممیزی املاک در حوزه شهرداری منطقه سه و ناحیه منفصل شهری حسن آباد در حال اجرا است.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج گفت: مدیریت شهری برای انجام برنامه ریزی در زمینه مسائل مختلف شهری و توزیع و توسعه خدمات شهری نیازمند داشتن اطلاعات دقیق و به روز در زمینه املاک است.

مهندس قدرت الله سیف پناهی بیان کرد: به همین منظور و با هدف به روز رسانی  اطلاعات املاک سطح شهر طرح ممیزی املاک از اواخر سال ۹۲ در دستور کار شهرداری سنندج قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح ممیزی املاک ابتدا در ناحیه منفصل شهری ننله با برداشت اطلاعات ۲۳۵۶ پلاک در قالب ۲۵۲۹ پرونده اجرا گردید.

وی افزود:  پس از ناحیه ننله  اجرای این طرح در ناحیه منفصل شهری نایسر نیزاجرا واطلاعات  ۱۴ هزار و ۸۱۳ پلاک در قالب ۱۵ هزار و ۴۲۳ پرونده برداشت شد.

مهندس سیف پناهی عنوان کرد: پس از اتمام اجرای طرح میزی در این دو ناحیه منفصل اجرای این طرح در حوزه منطقه دو آغاز و اطلاعات ۲۳ هزار و ۳۳۵ پلاک هم با ۳۱ هزار و ۳۱۲ پرونده جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه  اجرای طرح ممیزی املاک  در ناحیه منفصل شهری حسن آباد ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اعلام کرد: در سال ۹۶ اجرای این طرح  در ناحیه منفصل شهری حسن آباد در ۴ حوزه فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون  اطلاعات ۵ هزار و  ۶۳۱ ملک  در قالب ۵ هزار و ۲۵۹  پروند برداشت شده است.

مهندس سیف پناهی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری اجرای طرح ممیزی املاک در حوزه شهرداری منطقه سه آغازشده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در سطح شهرداری منطقه سه ۱۵ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: تا کنون اطلاعات  ۲۷۲۴ پلاک در قالب ۴۲۱۸ پرونده برداشت شده است.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج در نهایت تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت زمان اجرای این طرح در حوزه منطقه سه ۲۸ ماه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات