نارسایی‌های طرح جامع شهر کرمان رفع می‌شود

شهردار کرمان:

نارسایی‌های طرح جامع شهر کرمان رفع می‌شود

اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری کرمان

شهردار کرمان گفت: طرح جامع شهر کرمان که در حال حاضر مبنای عمل شهرداری کرمان است، ایرادات و نارسایی‌های دارد که باید رفع شود.

سیدمهران عالم‌زاده در پایان دیدار مدیر و کارشناسان دفتر طرح‌های کالبدی وزارت راه و شهرسازی از شهر کرمان افزود: کیفیت طرح جامع شهر کرمان، ارتباط مستقیمی با توسعه‌ی فعلی و آینده‌ی شهر کرمان دارد و نواقصی که در این طرح موجود است، در این زمینه مشکل‌ساز خواهد بود.

وی با بیان این‌که با توجه به اهمیت فوق‌العاده‌ی موضوع، با معاون محترم معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی دیدار داشتم، گفت: از ایشان درخواست کردم موضوع را به شکل خاص بررسی کرده و در صورت لزوم، دستور پیگیری ویژه صادر کنند.

شهردار کرمان افزود: بازدید مدیرکل و کارشناسان محترم دفتر طرح‌های کالبدی وزارت راه و شهرسازی از شهر کرمان نیز، در همین راستا و با نیت ارزیابی میدانی موضوع انجام گرفت که جای تشکر و قدردانی دارد.

عالم‌زاده با بیان این‌که در تدوین طرح جامع ازسوی مشاور طرح، بی‌دقتی‌های فاحشی انجام گرفته که قابل اغماض نیست و باید مرتفع شود، گفت: به‌عنوان مسئول دستگاه مجری طرح جامع شهر کرمان، موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنم.

وی افزود: قطعاً با حمایت اداره‌کل راه و شهرسازی استان، کار به نتیجه‌ی مطلوب خواهد رسید.

شهردار کرمان ادامه داد: حمایت و وسعت نظر معاون محترم معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی و هم‌چنین مدیرکل راه و شهرسازی استان در این زمینه، مایه دلگرمی است و اطمینان دارم اشتباهاتی که در گذشته در تدوین طرح مذکور صورت گرفته، به بهترین شکل برطرف خواهد شد.

عالم‌زاده با بیان این‌که در دوره‌ی فعلی مدیریت شهری، تلاش می‌کنیم کارها را به شکل اصولی و علمی پیش ببریم، گفت: طرح‌های کلان و تاثیرگذاری چون طرح جامع، طرح جامع ترافیک، طرح تفصیلی و سایر طرح‌های بالادستی، باید مبتنی بر واقعیت‌های شهر کرمان تنظیم شده و تحقق‌پذیر باشند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۵۶۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات