رییس شورای اسلامی شهر کرمان: تارنمای شفافیت شهرداری موجب جلوگیری از رانت‌خواری و سوءاستفاده‌ی افراد سودجو...

رییس شورای اسلامی شهر کرمان: تارنمای شفافیت شهرداری موجب جلوگیری از رانت‌خواری و سوءاستفاده‌ی افراد سودجو...

رییس شورای اسلامی شهر کرمان: تارنمای شفافیت شهرداری موجب جلوگیری از رانت‌خواری و سوءاستفاده‌ی افراد سودجو می‌شود
رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، موجب توسعه‌ی جوامع می‌شود.

محمد فرشاد در آیین رونمایی از تارنمای شفافیت شهرداری کرمان، حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمان را تاییدی بر این اقدام شهرداری کرمان دانست و گفت: شهروندان به‌طور رزمره با شهرداری ارتباط دارند؛ بنابراین، اگر اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند، مشکلات آن‌ها کمتر خواهد شد.

وی با بیان این‌که دسترسی آزاد عموم مردم به اطلاعات مفید خواهد بود، گفت: ازسوی دیگر دسترسی به اطلاعات، از شایعاتی که در جامعه منتشر می‌شود و مبنای درستی ندارد و معمولاً نهاد شهرداری مظلوم واقع می‌شود، جلوگیری خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان، جلوگیری از رانت‌خواری و سوءاستفاده‌ی افراد سودجو را نیز ازجمله مزایای تارنمای شفافیت شهرداری کرمان دانست و با تاکید بر ارایه‌ی خدمات شهرداری به شهروندان به‌صورت الکترونیکی گفت: ارایه‌ی خدماتی ازجمله صدور پروانه ساختمانی، صدور پایان کار و پرداخت عوارض توسط شهروندان به‌صورت اینترنتی، از رفت‌وآمد شهروندان به شهرداری جلوگیری خواهد کرد.

فرشاد ضمن تشکر از شهردار کرمان و همکارانش به‌دلیل راه‌اندازی تارنمای شفافیت شهرداری کرمان، از اصحاب رسانه تقاضا کرد کمک کنند تا سطح اطلاعات شهروندان در رابطه با عملکرد شهرداری ارتقا پیدا کند و جامعه به اعتماد و آرامش بیشتر برسد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرمان

    منبع خبر

    شورای شهر کرمان

    شورای شهر کرمان یک شورای شهر در شهر کرمان می باشد

      نظرات