تشریح عملکرد شهرداری زرند در شش ماه اول سال ۱۳۹۷

تشریح عملکرد شهرداری زرند در شش ماه اول سال ۱۳۹۷

سخن شهردار

صمیمانه ترین سلام ها و درودهای خود را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج ) و نائب بر حقش مقام عظمای ولایت و مسئولین دلسوز نظام و مردم پرتلاش و مهربان زرند تقدیم می نمایم .

خداوند متعال را شاکریم که فرصت خدمت به شهروندان فهیم و فرهنگ مدار این شهر را برای ما مقدر فرمود . بی تردید سازمان بزرگی همچون شهرداری باداشتن وظایف متعدد در حوزه های مختلف شهری ، بزرگترین نهاد مدنی خدمتگزار بشمار می آید .

براین اساس روح خدمتگزاری و اخلاص می بایست بیش از پیش در پیکره این سازمان دمیده شده تا رضایتمندی شهروندان محقق گردد . خوشبختانه کاستی ها و نواقص شهر زرند شناسایی شده و شورای اسلامی شهر و شهرداری برآنست در جهت حل منطقی و عملی معایب موجود راه حل منطقی ، سریع و علمی چاره اندیشی نمایند که یقیناً دستاورد تعامل آنها غلبه برمشکلات شهر وحلاوت آن به مذاق شهروندان خواهد بود .

معتقدیم که سیستم اجرایی شهرداری هرگز به تنهایی برمشکلات فائق نخواهد آمد اما با صداقت ، عدالت اجتماعی ، انضباط مالی ، تقویت نظارت ، پرهیز از هرگونه تنش و مقابله جدی با اعمال خلاف قانون عزم مدیریتی خود را برای حل مشکلات مردم بسیج نموده و با علم به اینکه هیچ هدفی جز خدمتگزاری برمردم نداریم تمام تلاش خود را جهت ایجاد اعتماد میان شهروندان و شهرداری بکارخواهیم بست و قطعاً با یاری همشهریان فکور و صبورمان شهری مطلوب ، پاک ، سرسبز و با امکانات مدرن شهری که حق ایشان می باشد را درآینده نزدیک خواهیم داشت.

محمد رضا مهدلو

شهردار زرند

--------------------------------------------------

*خدمات شهری

- امور شهر

۱- جانمایی و آغاز عملیات احداث ایستگاه انتقال زباله ها شهری با اعتباری به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال

۲- اجرای برنامه جدید جمع آوری زباله با افزایش زمان جمع آوری و کاهش هزینه ها(کاهش ۴ دستگاه بنز خاور و ۱۲ نفر نیروی انسانی)

۳- الصاق برچسب برنامه جدید جمع آوری زباله بر روی درب منازل شهروندان به تعداد ۰۰۰/۲۰ برچسب

۴- توزیع اطلاعیه مربوط به برنامه جدید جمع آوری زباله در سطح شهر به تعداد ۰۰۰/۳۰ برگ

۵- رنگ آمیزی پایه تابلوهای سطح شهر به تعداد ۱۲۰ عدد

۶- اخذ تاییدیه اداره کل حفلظت محیط زیست در خصوص محل دفن جدید زباله در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر

۷- خرید ۵۰ دستگاه مخزن زباله ی جدید گالوانیزه به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۰۰ ریال

۸- جانمایی،‌آماده سازی و فنس کشی مرکز نگهداری و کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری در زمینی به وسعت ۱۵۰۰۰ مترمربع

۹- جمع آوری زباله های شهر به مقدار ۷۲۰۰ متر مربع

۱۰- انعقاد قرارداد در خصوص جمع آوری زباله های عادی کارخانجات و بیمارستانهای سطح شهر به ارزش ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال

۱۱- رنگ آمیزی جداول میادین و رفیوژ بلوار های (امین،‌سلمان فارسی،‌زنده یاد نخعی، میدان دانشگاه) به طول ۳۰۰۰ ریال

- کشتارگاه

۱- گاز کشی کشتارگاه دام شهرداری با هزینه بالغ بر ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰ ریال

۲- احداث سکوی ذبح دام سبک و اصلاح ورودی سالن کشتار با هزینه بالغ بر ۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰ ریال

۳- کشتار دام سنگین به تعداد ۸۶۵ راس گاو و ۱۰۰ نفر شتر

۴- کشتار دام سبک به تعداد ۳۱۴۱ راس گوسفند و ۱۰۶۹ راس بز

۵- واگذاری کشتارگاه دام شهرداری به بخش خصوصی با اجازه بهاء ماهانه مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۲۵ ریال

- آرامستان

۱- پاکسازی بهشت زهرا و گلزار مطهر شهداء ب صورت هفتگی

۲- لایروبی، پاجوش زنی و هرس درختان بهشت زهرا به صورت هفتگی

۳- ساخت قبر در قطعه عمومی توسط پرسنل شهرداری به تعداد ۵۰ صورت قبر

۴- لوله کشی و نصب شیر برداشت آب در قطعه رحمت به طول ۴۰۰ متر

- اجرائیات

۱- جمع آوری پسماندهای ساختمانی بطور روزانه و مستمر به تعداد ۲۷۶ کامیون

۲- صدور اخطاریه در خصوص رفع سد معبر به تعداد ۱۱۴۶ برگ اخطاریه

۳- توزیع اطلاعیه بین واحد های کسب در خصوص عدم سد معبر به تعداد ۳۰۰۰ برگ

۴- توزیع اطلاعیه بین واحد های صنفی در خصوص رعایت نظافت پیاده رو و جوی جلوی مغازه خود به تعداد ۳۰۰۰ برگ

-* درآمدها:

۱- عوارض ذبح دام و طیور ۰۰۰/۲۰۲/۱۶۳ ریال

۲- درآمد حاصل از فروش و جمع آوری زباله ۹۱۰/۰۵۳/۸۸ ریال

۳- درآمد کشتارگاه ۵۰۰/۹۵۰/۴۵۸ ریال

۴- درآمد غسالخانه و گورستان ۰۰۰/۷۲۰/۸۰۷ ریال

۵- درآمد حاصل از کرایه ماشین آلات و وسائط نقلیه ۰۰۰/۳۴۰/۳۸۹ ریال

۶- جریمه سد معبر و اجاره بهاء دکه ها ۰۰۰/۶۷۰/۵۰۰ ریال

*عملکرد اداری و مالی

*لیست درآمدهای شهرداری

۱- پرداختی از محل بستانکاران ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰/۹ ریال

۲- پرداختی به کارپرداز ۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰/۵ ریال

۳- پرداختی بابت ماشین آلات ۰۰۰/۲۰۰/۰۵۸/۴ ریال

۴- پرداختی بابت حقوق پرسنل مرکز و سازمانها ۰۰۰/۳۸۸/۲۸۰/۱۰۹ ریال

۵- پرداختی به شهرنما ۰۰۰/۴۸۶/۲۹۲/۴۴ ریال

۶- سایر پرداختی ها ۰۰۰/۵۰۰/۳۴۱/۱۳ ریال

۷- جمع کل پرداختی ها: ۰۰۰/۵۷۴/۷۷۲/۱۸۵ ریال

*عملکرد امور قراردادها

۱- میزان وصولی این واحد در ۶ ماه اول سال ۱۳۹۷ بابت اجاره املاک شهرداری از مستاجرین مبلغ ۰۰۰/۵۵۱/۲۹۳/۱ ریال می باشد.

۲- تنظیم و عقد قرارداد حجمی تنظیف معابر سطح شهر مربوط به سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ با شرکت شهرنما.

۳- تمدید ۲۰ مورد قرارداد مربوط به اجاره املاک شهرداری.

۴- برگزاری مزایده فروش زمینهای شهرداری

۵- برگزاری جلسات بازگشایی پاکات مزایده املاک شهرداری و اعلام برندگان مزایده.

۶- برگزاری و آگهی مزایده ها و مناقصه های شهرداری

۷- اخذ استعلامات مورد نیاز جهت قراردادهای شهرداری

۸- قرارداد مشاوره ای جهت اراضی ۵۷۰ هکتاری در حریم شهر جهت کاربری های مجاز.

۹- تنظیم قرارداد های شهرداری .

۱۰- تنظیم و ارائه اخطاریه به مستاجرین املاک شهرداری جهت پرداخت اجارت.

۱۱- برگزاری ۱۵ مورد جلسات کمسیون معاملات در خصوص فروش زمین و غیره.

۱۲- میزان وصولی این واحد در ۶ ماه اول سال ۱۳۹۷ بابت فروش اسناد مزایده و مناقصه به مبلغ ۰۰۰/۷۰۰/۱۷ ریال.

*عملکرد امور اداری و کارگزینی

۱- صدور ۱۶۴ مورد احکام کارگری

۲- صدور ۳۹ مورد احکام کارمندی

۳- صدور ۱۱۵ برگ احکام قراردادی

۴- برقراری ۴ مورد ارتقاء گروه کارگری

۵- برقراری ۴ مورد فوق العاده ویژه کارمندی

۶- صدور ابلاغ جدید محل کار برای پرسنل

۷- ثبت نامه های داخلی - وارده

۸- توزیع لوازم التحریر پرسنلی

۹- پیگیری در برقراری نظم وانضباط اداری

۱۰- کنترل ورود و خروج و تاخیر و تعجیل پرسنل - ثبت مرخصی استحقاقی پرسنل

۱۱- ثبت مرخصی استعلاجی پرسنل

۱۲- ثبت ماموریت های اداری

۱۳- محاسبه و گرفتن گزارش مرخصی و استراحت پرسنل از سال ۸۹ تا ۹۶

۱۴- ثبت کار کرد و ارائه به امور مالی بصورت ماهانه

۱۵- نظارت بر ارزشیابی کارکنان

۱۶- برنامه ریزی و نظارت در زمینه طرحهای رفاهی برای کارکنان شهرداری

۱۷- تشکیل کلاسهای و دروها ویا معرفی کارکنان به موسسات آموزشی بمنظور بالابردن سطح معلومات تخصصی و حرفه ای انان

۱۸- پیگیری گزارشات مختلف برحسب ارجاع مقام مافوق

۱۹- حفظ ونگهداری کلیه اسناد واراق و سوابق اداری مربوطه

*حقوقی

۱- پرونده های دادگاه نخستین ۱۴ مورد

۲- پرونده های تجدید نظر ۳ فقره

۳- پرونده های اجرای احکام ۵ فقره

۴- رای به نفع شهرداری ۶ فقره به ارزش ۰۰۰/۰۰۰/۸۰۰/۱ ریال

*عملکرد امور مالی

۱- تهیه وتنظیم وتصویب بودجه سال ۹۷ شهرداری و سازمانهای وابسته بمبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال

۲- تهیه و تنظیم و تصویب تفریغ بودجه وبیلان (تراز مالی سال ۹۶ بمبلغ ۲۲۹ ملیارد ریال

۳- تنظیم وصدور اسناد حسابداری به تعداد ۱۲۶۶فقره

۴- محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و پرداخت ماهانه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال

۵- محاسبه و پرداخت معوقه حقوق سال ۹۵ کارکنان ۵۰۰/۴ میلیون ریال

۶- پرداخت اقساط وام سازمان شهرداریهاریدهی اداره آب و برق بمبلغ ۱۰ میلیارد ریال

۷- مغایرت گیری حسابهای جاری شهرداری بصورت ماهیانه

۸- پیگیری وصول اسناد بهادار مدت دار از خزانه معین استان و تهاتر بابدهیهای شهرداری

۹- دریافت ووصول ۳۰۰ فقره چک دریافتی از مودیان شهرداری توسط دایره وصول چک

۱۰- پیگیری واحد مالی و ارائه مستندات جهت بخشش ۶۰ میلیاردریالی جرائم بیمه ای پرسنل و پیمانکاری شهرداری به سازمان تامین اجتماعی

۱۱- ثبت معاملات فصلی خرید وفروش شهرداری در سامانه امور مالیاتی

۱۲- پیگیری مجدانه ودرنتیجه بخشش جرائم مالیاتی شهرداری به مبلغ ۲۱ میلیارد ریال

۱۳- تنظیم اظهارنامه مالیاتی شهرداری و ارائه به اداره دارایی زرندو دریافت گواهی ارزش افزوده

*عملکرد فنی و عمرانی

۱- لکه گیری به متراژ ۵۱/۵۱۹ تن

۲- آسفالت فنیشری ۷۸۶/۳۹۸۱ تن(غدیر ۳و۵،بیست متری محرم،تامین اجتماعی ،خیابان شهید رحمانی ،بلوار شادروان نخعی ،فرعی های۲۰ متری محرم،شرکت تراورس)

۳- قیر به تعداد ۹ سرویس به متراژ ۵۲۰/۲۲۰ تن

۴- ام سی ۲ تانکر ۷۴۰/۲۹ تن

۵- آسفالت شخصی ۲۸۰/۱۳۴ تن

- ماسه شویی:

۱- شن شسته ۸۶۵۶ تن با ۵۴۱ سرویس

۲- شن نخودی بادومی ۸۳۴۴ با ۵۹۶ سرویس

۳- شن شکسته ۱۳۲۰۰ تن با ۸۸۰ سرویس

۴- شن مخلوط ۱۴۵۳ سرویس

۵- شن پشت سرندی ۸۰ سرویس

۶- شن ماسه بادی ۲۸۰ تن

- عملیات زیرسازی

شن ریزی ۱۰۱۷۱ مترمکعب ۱۴۵۳ سرویس

خاکبرداری ۱۸۰۰ با ۳۰۰ سرویس

تسطیح ۰۰۰/۱۶۰ مترمربع

- واحد ساختمانی

۱- تولید جدول ۵۰*۳۰ تعداد ۵۷۱۳ عدد

۲- جدولگذاری ۲۰۹۰ متر

۳- تولید موزاییک ۲۱۱۳ متر مربع

۴- بارگیری بلوک ۴۲۴۰ عدد

۵- ساخت پل ۱۴۹ متر

۶- تولید دال ۲متری ۳۴ عدد

۷- بندکشی جدول ۲۰۹۰ متر

۸- ماهیچه جدول ۲۰۹۰متر

۹- ساخت قبر ۷۵ عدد

۱۰- فرش موزاییک ۸۵۶ مترمربع

۱۱- تولید لوله ۴۰و ۳۰ - ۴۰ عدد

۱۲- تولید جدول ۵۰*۴۰ - ۸۰۴ عدد

*صدور پروانه

۱- صدور پروانه مسکونی ۴۹۰ مورد به متراژ ۱۲۲/۱۵۱ مترمربع و به مساحت ۸۳۲/۸۴ مترمربع

۲- صدور پروانه تجاری ۳۸ مورد به متراژ ۰۶۴/۵ مترمربع و به مساحت ۸۶/۶۰ مترمربع

۳- صدور پروانه تجاری مسکونی ۳ مورد به متراژ ۵۸۴ مترمربع و به مساحت ۲۶۶ مترمربع

۴- صدور پروانه صنعتی ۲ مورد به متراژ ۴۰۰/۱ مترمربع و به مساحت ۶۶ متر مربع

۵- صدور پروانه فرهنگی ۱ مورد به متراژ ۲۴۰۰ مترمربع و به مساحت ۹۹۸ مترمربع

۶- صدور پایان کار ۳۲۲ مورد به مساحت ۸۹۶/۵۸ مترمربع

۷- تمدید پروانه مسکونی ۳۲۲ مورد به مساحت ۶۶۸/۶۹ متر مریع

۸- کارشناسی ۳۲۸/۱ مورد

*عملکرد کمیسیون بدوی

۱- تعداد جلسات ۱۵

۲- تعداد پرونده های ارجاع شده ۱۷۵ مورد

۳- تعداد پرونده هایی که جریمه ریالی گردیده شد ۱۲۹ مورد

۴- مبلغ کل جریمه ها از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۳۵۰/۶۴۷/۲۸۲/۱ ریال

۵- تعداد پرونده ها با رای تخریب۴۶

*عملکرد کمیسیون تجدید نظر

۱- تعداد جلسات ۳ مورد

۲- تعداد پرونده های ارجاع شده ۲۷ مورد

۳- تعداد پرونده هایی که جریمه ریالی گردیده شد ۱۱ مورد

۴- مبلغ کل جریمه ها از ابتدای سال جاری (۹۷) ۵۰۰/۹۲۷/۴۰۳ ریال

۵- تعداد پرونده های با رای نخریب ۱۶ مورد

*شرح عملکرد پلیس

۱- پرونده های ارجاع شده به کمیسیون ماده صد ۳۰۳ مورد

۲- پیگیری شکایات مردمی ۱۵۰ مورد

۳- اخطاریه جهت روئیت و کنترل پروانه ساخت ۳۶۵ مورد

۴- تعطیل نمودن موارد خلاف ساخت و ساز با هماهنگی کلانتری و تنظیم صورتجلسه ۳۷ مورد

۵- تعطیل نمودن کار به دلیل عدم پروانه ساخت ۱۱۷ مورد

۶- جلوگیری از حفاریهای غیرمجاز ۸۶ مورد

۷- پلمپ درب موارد خلاف ساخت و ساز ۵۷ مورد

۸- تخریب و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز ۹ مورد

۹- نامه نگاری به دادستان محترم شهرستان بابات صدور حکم قضایی جهت موارد ساخت و ساز های غیرمجاز ۴ مورد

۱۰- تقسیم بندی شهر به دو منطقه که طی صورتجلسه تحویل پرسنل گشت این واحد گردید.

۱۱- برنامه ریزی منظم جهت شیفت عصر در روزهای تعطیل به صورت لیست هفتگی

*عملکرد واحد املاک

۱- اراضی مسکونی ۰۰۰/۰۴۶/۲۴۵ مترمربع و درامد ۸۳۰/۷۹۷/۱۱۳/۳

۲- تفکیک اراضی تجاری ۰۰۰/۲۱۵/۲ مترمربع و درآمد ۷۹۹/۶۶۶/۴۸۶

۳- واگذاری زمین (فروشی از طریق مزایده) ۱۷ قطعه و درآمد ۵۰۰/۹۱۴/۷۳۶/۱۴

۴- نقل و انتقال سند مالکیت قطعات واگذاری به متقاضیان ۲۴ مورد

۵- اصلاح نقشه تفکیکی ۳ مورد

۶- تشکیل کمیسیون ارزیابی ۵۰ جلسه

۷- مجموع درآمدها: ۱۲۹/۳۷۹/۴۲۷/۱۸

*فرهنگی

۱- برگزاری جشن های هفتگی بهارانه و تابستانه به صورت هفتگی در شهربازی زرند.

۲- برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در شهربازی زرند

۳- برگزاری جشن اقوام عشایر زرندی با همکاری اداره میراث فرهنگی در محل پارک شهید

۴- برگزاری جشن های دهه ی کرامت به مدت ۶ شب در محل شهربازی زرند

۵- برگزاری جشن بزرگ سینا در محل شهربازی زرند

۶- برگزاری جشن ویژه عید مبعث حضرت رسول (ص) در محل شهربازی زرند

۷- برگزاری کلاس مشاوره ویژه کارمندان و کارکنان شهرداری در محل سینما آزادی

۸- تجلیل از رتبه های برتر دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش و شورای محترم اسلامی شهر

۹- برگزاری یادواره شهدای کارمند شهرستان با همکاری پایگاه مقاومت سپاه ناحیه زرند در محل سینما آزادی

۱۰- مدیریت سینما و اکران فیلم های روز بصورت روزانه در محل سینما آزادی

۱۱- اکران اختصاصی فیلم برای ادارات مختلف در محل سینما آزادی

۱۲- اداره و مدیریت در خصوص اجاره تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر

۱۳- همکاری و مدیریت با هیئت های مذهبی در خصوص برپایی موکب های ماه محرم در سطح شهر زرند

۱۴- همکاری و تعامل با گروه های هنری تئاتر و موسیقی جهت اجرا در محل پلاتوی نمایش

۱۵- برگزاری شب شعر انقلاب با حضور شاعر شهرستان در محل پلاتوی نمایش

۱۶- همکاری و انعقاد قرارداد فیلم به دنبال پدر

۱۷- هماهنگی با هنرمندان و دیدار با شهردار محترم

۱۸- برگزاری جشنواره عکس من و انقلاب

- درآمد

درآمد حاصل از سینما ۹۴۸۳ بلیط به مبلغ ۰۰۰/۱۵۰/۴۷۴ ریال

درآمد حاصل از تابلوها ۰۰۰/۰۰۰/۵۵۰ ریال

*عملکرد نقلیه

۱- حمل شن مخلوط جهت زیر سازی و معابر شهری به تعداد ۱۷۴۸ کامیون

۲- حمل آب با تانکر جهت فضای سبز و سایر مصارف ۱۶۵۰ سرویس

۳- جمع آوری نخاله ساختمانی سطح شهر ۲۲۰ کامیون

۴- بارگیری شن توسط لودر کارخانه روی قیف و شخصی ۲۵۰۰ سرویس

۵- حمل شن با کامیون روی قیف کارخانه ۱۵۵۰ سرویس

۶- آوار برداری و آماده سازی سیمی تریلر ۷۳۶ سرویس

۷- حمل آسفالت به سطح شهر ۳۲۶ سرویس

۸- حمل شن نخودی و شسته ۷۵ سرویس

۹- جمع آوری اطراف قبور شهدای گمنام ۴۲ سرویس

۱۰- خاک ریزی بلوار ورودی ۵۸ سرویس

۱۱- هزینه خرید لاستیک ، روغن و قطعات یدکی ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۵ ریال

۱۲- در آمد حاصل از کرایه ماشین آلات ۰۰۰/۰۰۰/۵۵۷ ریال

۱۳- خاک برداری بلوار پارسیان

۱۴- تعمییر لودرهای شهرداری

۱۵- خرید یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه جرثقیل ۱۰ تن

۱۶- تعمیر اساسی ۴ دستگاه بنز ده تن

۱۷- تعمیر بیل مکانیکی ، یک دستگاه بنز خاور

۱۸- تعمیر و بازسازی جرثقیل ۵تن

۱۹- تعمیر و بازسازی قیر پاش

۲۰- تعمیر و بازسازی یک دستگاه تانکر آب

۲۱- تعمیر دو دستگاه تراکتور و تعمیرات روزمره خودرو های نقلیه

جمع آوری زباله های سطح شهر به صورت ۳ شیفت شامل ۶ خودرو زباله شب ، ۳ خودروی زباله صبح کار و ۲ خودرو زباله عصر کار می باشند و سایر ماشین الات شامل ۲ دستگاه گریدر ، ۲ دستگاه غلطک زیرسازی . بیل بکهو ، بیل مکانیکی و ۳ دستگاه لودر و ... بصورت روزانه مشغول به فعالیت می باشد. واحدهای آپاراتی ، تعمیرگاه و سرویسکاری ، برقکاری و جوشکاری بصورت روزانه در حال خدمت رسانی می باشند .

*حمل و نقل و ترافیک درون شهری

۱- درآمد صدور پروانه و تمدید دفتر تاکسیرانی به مبلغ ۸۰۰/۲۴۳/۲۱۶ ریال

۲- درآمد فروش بلیط اتوبوس به مبلغ ۰۰۵/۹۳۶/۹۰۸ ریال

۳- درآمد صدور کارت سوخت خودروهای سنگین مبلغ ۰۰۰/۹۰۶/۱۶۸ ریال

۴- متراژ خط کشی معابر عمومی سطح شهر ۶۶۲۰۰ مترطول به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۱۷/۲ ریال

۵- خط کشی مدارس سطح شهر به متراژ ۴۸۹ مترمربع

۶- خط کشی دهیاری ها به متراژ ۵۱۴/۲۲ متر طول

۷- درآمد نصب ۲۲ عدد تابلو علائم ترافیکی به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۵۰ ریال

۸- خط کشی سرعتگیر به متراژ ۲۸۰ متر

۹- نصب چراغ راهنما چهارراه توکلی

۱۰- صدور پروانه تاکسیرانی ۴۰مورد

۱۱- معرفی به اماکن عمومی ۴۷ مورد

۱۲- پلمپ آژانس های مختلف ۴ مورد

۱۳- تمدید پروانه آژانس تاکسی تلفنی ۵ مورد

۱۴- ابطال پروانه تاکسیرانی ۶ مورد

۱۵- برگزاری جلسات کارگروه ترافیک

۱۶- نظارت برعملکرد تاکسی های درون شهری

۱۷- نظارت بر عملکرد پایانه های شهری

۱۸- ساماندهی سرویس مدارس

۱۹- ساخت تابلوهای جهت نمای شهری

*عملکرد آتش نشانی

۱- ماموریت های انجام شده اطفاو و حریق ۱۰۲ مورد (مسکونی۱۶ مورد- تجاری ۴ مورد- زباله ۲۲ مورد- وسائل نقلیه ۸ مورد- جنگل و درختان ۲۳ مورد- سایر ۲۹ مورد )

۲- ماموریت های امداد و نجات ۸۲ مورد

۳- نفرات اعزامی به ماموریت ها ۳۶۸ نفر

۴- وسایل نقلیه اعزامی ۱۸۴ دستگاه

۵- آموزش شهروندان و کودکان ۶۳۲۲ نفر

۶- صدور گواهی حریق ۶ مورد

۷- بازدید ایمنی ۶ مورد مانور ۱۱ مورد

۸- برگزاری آزمون آمادگی جسمانی نیروهای آتش نشانی

۹- خرید لوازم و تجهیزات جدید آتش نشانی

۱۰- خرید لوازم و ست ورزشی جهت کارکنان آتش نشانی

*عملکرد سازمان پارکها و فضای سبز

۱- راه اندازی ،استاندارد سازی واخذ گواهینامه یکساله شهربازی با اعتبار ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱ریال

۲- بهسازی و کف سازی بوستان شهید رجایی ۱۰۰۰ متر مربع

۳- نصب مجموعه تندرستی به تعداد یک ست

۴- ساخت بوستان جنب زمین چمن مصنوعی اکبرآباد به میزان ۳۰۰۰ متر مربع

۵- ساخت بوستان طبیعت به متراژ ۶۰۰ متر مربع

۶- تجهیز دو حلقه چاه

۷- تولید ۱۰۰۰۰ نهال درخت

۸- تولید ۲۰۰۰۰ صندوق گل فصلی

۹- مبارزه تلفیقی با سوسک پوست خوار کاج

۱۰- شروع طرح مغازه سبز از خیابان بهشتی

۱۱- نقاشی دیواری در سه محل

۱۲- آموزش شهروندی به کودکان به تعداد ۳۰۰۰ نفر در بوستان دوستدار کودک

۱۳- رنگ آمیزی بوستانهای نشاط، لاله، بهشت، معلم، شهربازی و شهدای مدافع حرم

۱۴- نصب مجموعه پلی اتیلن در شهرک سیدالشهداء

۱۵- لایه روبی انهار سطح شهر به میزان یکصد و پنجاه کیلومتر در سه نوبت

۱۶- خدمات شهربازی و وسایل استاندارد آن به بیست هزار نفر

۱۷- تامین روشنائی میادین و پارک شهید

۱۸- لوله کشی بلوار امام رضا(ع) به متراژ ۱۰۰۰ متر

۱۹- کاشت درخت بوستان فرهنگیان

۲۰- گلکاری بهاره به میزان ۱۵۰۰۰ صندوق گل فصلی

۲۱- عقد قرارداد نگهداری و توسعه فضای سبز سنگ آهن جلال آباد

۲۲- فعالیت سه گلخانه در سطح شهر برای تامین گل و درخچه های شهرداری

۲۳- هرس و فرم دهی درختان سطح شهر

۲۴- همکاری با شرکت های صنعتی در راستای کاشت و نگهداری فضاهای سبز

۲۵- جداسازی آب شرب شهری از آب فضای سبز

*عملکرد فن آوری

- راه اندازی اینترنت وایرلس جهت اداره مرکزی برای سیستم سیماک در واحد صدورپروانه شهرداری

- راه اندازی شبکه داخلی در سازمان آتش نشانی.

- راه اندازی شبکه دولت در شهرداری

- نصب و راه اندازی سیستم وصول چک در واحد حسابداری و امور مالی شهرداری

- تجهیز سازمان آتش نشانی به اتوماسیون اداری.

- ثبت و نگهداری پرونده های ممیزی املاک

- بروز رسانی نرم افزار سیماک

- مدیریت وتغییرات مورد نیاز در بانک اطلاعاتی

- پشتیبانی تمام نرم افزارهای شهرداری (اتوماسیون اداری ، سیداش،انبار،اموال،پویشگران،حضور و غیاب ،حقوق و دستمزد،سیماک،نوسا...

- عیب یابی،تعمیر ،تعویض، و راه اندازی سیستم واحدهای مختلف

- نصب نرم افزارهای کاربردی

- نصب ویندوز

- نصب نرم افزارهای شهرداری

- تهیه فایلهای حقوق ماهانه و حکم و بیمه، پرسنل اداره مرکزی و سازمانها

- تهیه دیسکت بیمه تامین اجتماعی تمامی پرسنل

- تهیه دیسکت بیمه بازنشستگان

- وارد نمودن لیست کسورات بازنشستگان در سامانه

- تهیه گزارشات مورد نیاز واحدها و همچنین طراحی فرم های مورد نیاز

-عیب یابی و تعویض قطعات سیستم

- شارژ تونر ۹۵عدد،تعویض درام ۱۰عدد و ۳عددفوم و اضافه شدن ۴ عدد تونر جدید

- تعمیر و نصب چاپگر

- کنترل درآمدهای واریزی بصورت روزانه

- مغایرت گیری قبوض درآمد شهرداری بصورت روزانه

- ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه ۳۰۰۰۵۲۹۸ برای شهروندان و مناسبتهای مختلف برای اداره مرکزی و سازمان ها

- پشتیبانی مشترکین اینترنت اداره و سازمان ها

- کنترل پستخانه و ونتا فاکس

- بروز رسانی پورتال و زیر پورتال شهرداری

- آماده کردن فایل موجودی حساب ها به صورت روزانه

- جمع آوری و تدوین آمار ماهانه و فصلی واحد های مختلف

- چکاپ دوره ای سازمانها و واحدهای شهرداری و بررسی نیازهای آنها

- وارد نمودن آمار صدور پروانه در سامانه یکپارچه جمع آوری الکترونیکی داده ها

- تهیه back up از تمامی دیتابیس ها

- بروز رسانی تمامی نرم افزارها

- کابل کشی مورد نیاز واحدها به متراژ۳۰۲ متر

- ارسال و دریافت نامه های سامانه شبکه دولت بصورت روزانه و ارسال به واحد مربوطه

-تهیه بوشور های آموزشی به منظور ارتقا و افزایش آگاهی کاربران سیستم ها بصورت ماهانه

- تهیه و بروز رسانی شناسنامه الکترونیکی کلیه سیستم ها شامل نام دستگاه ،مدل ،کد اموالی و...

*عملکرد روابط عمومی

* برگزاری همایش سراسری شهرداران استان کرمان برای اولین بار در زرند

* نصب بنر و پلاکارد به مناسبت های مختلف در سطح شهربه متراژ ۴۰۰ متر مربع

*همکاری مستمر با نشریات محلی استان جهت انعکاس اخبار و عملکرد شهرداری ۲۰۰مورد

*دیدار با معلمان شهر با حضور شهرداری و اعضای شورای شهر دو نوبت

* آذین بندی معابر شهری به مناسبت های مختلف

* برگزاری مراسم روز کارگر

*هماهنگی و دیدار با روسای ادارات شهرستان

* هماهنگی و دیدار با اساتید حوزه و دانشگاه

* برگزاری نشستهای مشورتی مختلف با مدیران روابط عمومی ۳مورد

* برگزاری نشستهای مختلف با شهرداران مدارس و اولین آزمون شهرداران۶جلسه

* هماهنگی جهت نشست شهرداران شهرستان۲ نوبت

* خرید لوازم وتجهیزات مختلف جهت آذین بندی و ... به مبلغ ۶۰میلیون ریال

*تهیه بنر وپارچه نوشته ونصب آنها درمراسمات مختلف

*مشارکت دربرنامه های فرهنگی مذهبی وملی خودجوش مردم .

* اطلاع رسانی بموقع درخصوص اقدامات در دست اقدام ،انجام شده و پیشرو شهرداری .

* همکاری ومشارکت در اجرای برنامه های ورزشی وسلامت با نهادها وارگانهای دولتی .

* همکاری دراجرای هرچه بهتر جشنهای ملی مذهبی با نهاد بسیج ونهادهای مردمی .

* اجرای طرح تکریم ارباب رجوع

* برگزاری ملاقاتهای عمومی

*برگزاری نشستهای هفتگی شهردار با معاونین

*هماهنگی و دیدار با دانش آموزان مدارس

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات