مواضع فرماندار تصدیقی بر عملکرد قانونی شورای شهر

مواضع فرماندار تصدیقی بر عملکرد قانونی شورای شهر

علوی:
مواضع فرماندار تصدیقی بر عملکرد قانونی شورای شهر
علوی: مواضع فرماندار تصدیقی بر عملکرد قانونی شورای شهر
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - رییس شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از فرماندار رشت جهت عمل به قانون و اتخاذ موضع مناسب پس از بررسی تمام و کمال اتفاقات و حواشی حول انتخاب شهردار اظهار داشت: مواضع روشن و صریح فرماندار محترم نشانگر تایید عملکرد قانونی هیئت رییسه شورای شهر میباشد.
علوی افزود: با توجه به این موضوع که یکی از اعضای شورای شهر در سفر اربعین بسر میبرد و تعداد دیگری از اعضای شورا تا هفته آینده به این سفر مشرف خواهند شد، اگر خواست و اراده و صلاح شهر از دیدگاه فرمانداری انتخاب شهردار در بازه زمانی چند روز پیش رو میباشد، هیئت رییسه و اعضای شورای شهر آمادگی برگزاری جلسه با دستور انتخاب شهردار را دارند.
وی افزود: پروسه انتخاب شهردار از سوی شورای اسلامی شهر به صورت کاملا قانونی و تخصصی با برگزاری جلسات بررسی شرایط نامزدها انجام شد و نه از لحاظ قانونی و در شکل و ساختار عرفی دچار هیچ نوع نقصی نبوده و نظارت مستقیم فرمانداری و بازرسی استان گواه این ادعاست و با توجه به این موضوع که اختلاف نظر امری عادی در این قبیل مسائل میباشد، انتظار میرود همگان با رویکرد تعامل محوری تصمیمی با تجمیع حداکثری آرا در این خصوص اتخاذ کنند. چرا که شهردار منتخب در دوره تصدی خود نیاز به حمایت و همراهی همه اعضای شورا داشته و پنج عضو شورا قطعا در این مسیر تاثیرگذار خواهند بود.
لذا از شخص فرماندار محترم انتظار میرود کما فی السابق با تصمیمات منطقی لزوم اجماع نظر اعضای شورا را مد نظر قرار دهد.
علوی در انتها با اشاره به دیدار با فرماندار در همین خصوص، با تاکید دوباره بر لزوم ایجاد همگرایی و تعامل حداکثری بین اعضا تمکین حضور آقای رسایی به عنوان نامزد تعرفه شده از سوی طیف مقابل را در جلسه آخر نشان دهنده حسن نیت پنج عضو شورا دانست.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات