آماده باش ستاد سیل شهرداری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، حسن کلانتری رییس ستاد جامع مدیریت بحران شهرداری مرکز استان در گفت‌وگویی به هشدار سازمان هواشناسی و پیش بینی‌های به عمل آمده مبنی بر وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در روزهای آتی اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا پیشبینی‌های لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر و خسارات وارده در دستور کار قرار گرفته است.

وی به آماده‌باش ستاد سیل شهرداری اشاره کرده و افزود: لایروبی، پاکسازی، جمع‌آوری نخاله‌ها از کانال‌ها و جوی‌های آب از اقداماتی بوده که در این زمینه اجرایی شده است.

کلانتری، کنترل موتور پمپ‌های ثابت و پرتابل کوچه‌ها و معابر را از دیگر موارد اجرایی ستاد سیل عنوان کرد و ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های موجود در مواقع بحرانی استفاده خواهد شد.

این مسئول به لزوم سهولت عبور و مرور شهروندان در مواقع بحرانی اشاره کرد و گفت: از همشهریان محترم تقاضا داریم نسبت به عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر، پارک خودروها در مناطقی که احتمال وقوع خسارت دارد و عدم استفاده از بستر رودخانه‌ها توجه کافی داشته باشند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری تصریح کرد: با همراهی شهروندان در مواقع بحرانی می‌توان خسارات احتمالی وارده را به حداقل رساند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات