محمدی در نشست و هم اندیشی با انجمن های فرهنگی و هنری : احداث فرهنگسرا اولویت اصلی شورا و شهرداری است

محمدی در نشست و هم اندیشی با انجمن های فرهنگی و هنری : احداث فرهنگسرا اولویت اصلی شورا و شهرداری است

با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل نخستین نشست و هم اندیشی انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان آمل برگزار شد .

.

.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، محمد محمدی رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این نشست که به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد از تشکیل کمیته زیباسازی در شورا خبر داد و گفت : مطمئنا در این کمیته از ایده های انجمن های فرهنگی و هنری استفاده خواهیم نمود .

.

.

وی افزود : شورای اسلامی شهر سلیقه ای عمل نمی کند و هر زمان اگر بودجه ای در نظر گرفته شود همه را به یک چشم نگاه خواهد کرد و سعی کردیم عدالت را در همه قسمت ها رعایت کنیم .

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با تاکید بر اینکه همکارانم در شورا همواره جزو حامیان فرهنگ و هنر هستند و کلیه مصوبات این حوزه با امضای هر ۹ عضو شورا به تصویب می رسد تصریح کرد : شورا و شهرداری مهمترین وظیفه اش در حوزه فرهنگ و هنر و ورزش افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی است .

محمدی از تشکیل شورای هنری تا یک ماه آینده خبر داد و اذعان داشت : هماهنگی های لازم جهت شکل گرفتن این شورا با حضور یک نماینده از هر انجمن با پیگیری های مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انجام خواهد شد .

وی با بیان اینکه اولویت اصلی شورا و شهرداری در حال حاضر احداث فرهنگسرا می باشد افزود : یک میلیارد تومان بودجه در سال ۹۷ و مابقی آن را در سال ۹۸ برای احداث فرهنگسرا اختصاص دادیم و سعی داریم تمام استانداردهای لازم را با هماهنگی معماران زبده و انجمن ها داشته باشیم و دغدغه های هنرمندان را برطرف نمائیم که در این مهم نیاز به حمایت هنرمندان نیز داریم .

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه اعتقاد دارم بزرگ ترین خدمتی که در حوزه فرهنگ و هنر در این ۴ سال می توانیم داشته باشیم احداث فرهنگسرا می باشد ادامه داد : یک قطعه زمین ۱ هکتاری در کنار این فرهنگسرا قرار دارد که در نظر داریم در این زمین اولین پارک هنرمندان در استان را احداث نمائیم .

وی تصریح کرد : در سال ۹۸ با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اجرای دو جشنواره استانی را برای شروع کار در دستور کار خواهیم داشت و مطمئنا کلیه همکارانم در شورا از هنرمندان حمایت خواهند کرد .

قاسم رسولی مقدم رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این نشست با بیان اینکه خیلی خوشحالم که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در دوره پنجم شورا تاسیس و شروع بکار نموده است و امیدوارم هرچه زودتر تکامل پیدا کند گفت : نگاه شورا به حوزه فرهنگ و هنر نگاه خوبی است و از برنامه های فرهنگی با هر گفتمانی که مورد نظر نظام باشد حمایت خواهیم کرد .

.

.

وی افزود : الحمدا… سازمان در این مدت روند خوبی را طی کرده و در جهت تکامل رو به جلو در حال حرکت است .

نماینده شورا در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل تصریح کرد : یکی از دغدغه های اساسی شهر در حوزه فرهنگ و هنر حوزه زیرساختی است که یک فرهنگسرا نداشتیم و از دید بلند اعضای شورا که با احداث فرهنگسرا موافقت نمودند تشکر می کنم که بودجه هم برای آن در نظر گرفتند و امیدوارم هر چه زودتر به مرحله بهره برداری برسد و مطمئنا احداث فرهنگسرا به حوزه فرهنگ و هنر کمک شایانی خواهد کرد .

وی با بیان اینکه انتظار داریم چهره های فرهنگی در کنار ما باشند و در حوزه های مختلف فرهنگی به ما کمک کنند خاطرنشان کرد : وجود برخی از چهره ها خیلی اثرگذار است .

رسولی مقدم به وجود برخی مشکلات در شهر از جمله بحث آموزش اشاره کرد و اظهار داشت : هنرمندان در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری می توانند در بحث آموزش ورود نمایند و این امر به مردم کمک خواهد کرد .

.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر آمل

    منبع خبر

    شورای شهر آمل

    شورای شهر آمل یک شورای شهر در شهر آمل می باشد

      نظرات