تصویب اصلاح اساس نامه باشگاه ورزشی شهرداری اراک در صحن شورای شهر

تصویب اصلاح اساس نامه باشگاه ورزشی شهرداری اراک در صحن شورای شهر

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک؛ یکی دیگر از جلسات صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک، با حضور اعضای شورا، شهردار اراک و به ریاست دکتر کاوه فلک افلاکی عصر شنبه ۵ مهرماه با محوریت بررسی نامه‌های واصله تشکیل جلسه داد.

در این جلسه اصلاح اساس نامه باشگاه شهرداری اراک تصویب و مقرر شد از ورزشکاران جانباز و معلول نیز همانند گذشته حمایت شود، همچنین پیگیری تهیه نردبان ۶۸ متری با توجه به نیاز شهر اراک مطرح و مقرر شد جهت تهیه آن از استانداری مرکزی تقاضای مساعدت شود.

در ادامه این جلسه که با حضور رییس و معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت اراک همراه شد در خصوص شیوه‌های آموزش‌های مدون به کارمندان شهرداری ورونق مرکز تحقیقات شورای اسلامی، همچنین استفاده عملیاتی از نتایج علمی حاصله، مباحثی عنوان و در نهایت مقرر شد همکاری و تعامل بیشتر فی مابین دانشگاه و مجموعه شورا و شهرداری برقرار شود.

مبحث تفویض اختیار شهردار اراک به سرپرست معاونت مالی و اقتصادی خود، به رای گذاشته شد که در نهایت با این موضوع تا رقم یک میلیارد و پانصد میلیون ریال موافقت شد.

لازم به ذکر است؛ در ادامه جلسه از تلاش‌های مهندس تاجران؛‌ شهردار کلانشهر اراک، طی یک سال گذشته با اهدای لوح تقدیر سپاسگزاری شد.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات