مهندس شرکا : تعهد و خدمت صادقانه سرلوحه کار کارکنان سازمان قرار گیرد

مهندس شرکا : تعهد و خدمت صادقانه سرلوحه کار کارکنان سازمان قرار گیرد



رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ضمن قدردانی از کارمندان سازمان گفت: تعهد و خدمت صادقانه به جامعه مهندسی و ارباب رجوع سر لوحه کارکنان سازمان قرار گیرد .

به گزارش روابط عمومی سازمان، مهندس محمدحسین شرکا صبح روز یکشنبه ۶ مهرماه جاری در جمع کارکنان سازمان افزود : خوشحالم و خدا را شکرگزارم که اولین روز کاری ام را با بارش باران رحمت الهی و با شما کارکنان صدیق و متعهد آغاز می کنم .

رئیس سازمان ادامه داد: من به گذشته افراد نگاه نمی کنم، برای من و هیات مدیره سازمان تعهد کاری و مسوولیت پذیری شما مهم است، با اعتقاد کار کنید، پایبند بکارتان باشید و به نحو احسن انجام وظیفه کنید، تا حیثیت جامعه مهندسی خدشه دار نشود .

مهندس شرکا افزود: هیئت مدیره دوره هشتم اعتقاد دارد که همه در کنار هم و با هم و در چار چوب قانون، اهداف و برنامه های مصوب را پیش خواهیم برد .

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، از دیگر برنامه های سازمان، پیشگیری از تخلفات احتمالی ، نظارت بر حسن انجام کار و احداث ساختمان مرکزی سازمان و اجرای خدمات فنی و مهندسی از طریق سیستم اینترنتی و حفظ و صیانت جایگاه مهندسی سازمان دانست .

بر پایه این خبر، در این دیدار که جمعی از اعضای هیات مدیره جدید سازمان نیز حضور داشتند، دکتر مزدا نوبری عضو هیات مدیره سازمان هم گفت: هدف مدیریت منابع انسانی در سازمان رهبری و هدایت نیروی انسانی در مسیر رشد و تعالی سازمان است.

دکتر حسن جامی الاحمدی عضو دیگر هیات مدیره سازمان هم گفت: اعتلای جایگاه سازمان و مهندسین در گرو پایبندی به اهداف مشترک است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی یک انجمن در شهر مشهد می باشد

      نظرات