برپایی موکب نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان درایام اربعین حسینی

برپایی موکب نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان درایام اربعین حسینی

۶۵۷۳۱۸۰f-۰e۷e-۴۱۱۴-a۱۹۸-۳c۷a۵۱ea۴۷ea

نظام مهندسی ساختمان دفتر نمایندگی خرمشهر به نیابت از جامعه مهندسی خوزستانی موکب اربعین حسینی با نام قمر بنی هاشم (ع) را در مرز شلمچه برپا کرد.
سیاوش جودکی، رئیس دفتر نمایندگی خرمشهر ، گفت: نظام مهندسی ساختمان خرمشهر در راستای حمایت از راهپیمایی اربعین حسینی طی سه سال اخیر اقدام به برپایی موکب در مسیر پیاده روی اربعین در مرز شلمچه نموده است .
وی افزود : خدمات رسانی به زائرین از بیست و نهم مهر ماه آغاز شده و تاپایان اربعین نیز ادامه دارد.

۱۰cd۴۶۵۹-c۶c۱-۴۴f۸-b۰۱e-b۵۹bc۶b۶۸۰۳e
رئیس دفتر نمایندگی خرمشهر ضمن اشاره به موقعیت مکانی موکب نظام مهندسی خرمشهر و همجواری آن با موکب های شهید سردار همدانی و شهرداری تهران تصریح کرد: روزانه بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ غذای گرم و بسته های پذیرایی و اطعام حسینی در قالب میان وعده تهیه و بین زائرین در حال تردد، توزیع می شد و شب های هفتم و هشتم نیز در پایانه مرزی شلمچه با توزیع ۲۰۰۰ غذای گرم به زائرین در حال برگشت از زیارت عتبات عالیات کار خدمت رسانی انجام شد.

۳۰a۰۲e۰۰-۳a۲۴-۴۶۵۳-۸bfb-۰۳۳c۲۹۴۷ace۱
جودکی اذعان کرد: تامین هزینه صدور ۳۰ فقره روادید جهت افراد بی بضاعت، کمک به حوزه علمیه خواهران ، کمک به موکب امام رضا(ع) بمنظور تهیه چادر نماز و پوشش حجاب جهت زائران غیرایرانی از اقدامات دیگر نظام مهندسی خرمشهر در این ایام می باشد .
وی ادامه داد : امسال با ورود دفترنمایندگی نظام مهندسی آبادان و همچنین همکاری مهندسین نادریان فر و صالحی و کمک های مالی و تامین نیروی انسانی جهت اداره ی موکب و حضور امام جمعه آبادان حجت الاسلام علی ابراهیمی پور و همچنین حضور چشمگیر جامعه مهندسی آبادان در امر خدمت رسانی باعث رونق بیش از پیش فضای معنوی موکب گردیده است .

۷۰c۲b۴۶۸-ef۷۵-۴fdf-۸۱bb-۸۶f۶۵e۹۱۲۷a۳
رئیس دفتر نمایندگی خرمشهر در پایان از پیگیری و بذل عنایت اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، خیرین عضو نظام مهندسی خرمشهر ، خانواده سادات محمدی و سادات جابری و تمام عزیزانی که با اهداء کمکها و نذورات خود ، دفترنمایندگی خرمشهر را در راه اندازی هرچه شایسته تر آن موکب براساس جایگاه ویژه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و انجام وظیفه یاری نمودند تشکر و قدردانی بعمل آورد .

۸۷۹۸۲fcf-befe-۴b۹c-abf۳-۰۲a۱۷b۹e۰۴۵۴

۷۶۵۳۳۱۳e-۱۹e۷-۴۶۴۳-b۸۷e-۵۳da۶۸۴۱۳e۷۵

۱۸۷۷۷۰۰۰-fd۹۲-۴۴۰a-۹۸۳c-۲۹aba۲۵۸a۰۰۸

add۳۹۲bc-۶۲fa-۴۲b۰-ab۳۳-ac۵f۳fa۸۶۱۶۹

e۸۸۴۹۱a۲-cdf۵-۴b۴e-۹۸۴a-۳۰۱adcadd۲۵۲

ccab۷۹۴۸-b۴۰۷-۴b۷۸-a۳۲۵-۶a۶۸b۲۷e۶۹۶۱

۷f۶۴c۱۰۱-۹a۸۶-۴f۷۰-۹۳۹۷-d۹۳۴cebb۰c۳f

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان یک انجمن در شهر اهواز می باشد

      نظرات