برنامه ریزی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان

برنامه ریزی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان


در پنجمین جلسه هیئت اجرائی سومین جشنواره نشریات صنعت ساختمان که در دفتر نشریه شمس برگزار شد  زمان و محل برگزاری جشنواره در تاریخ سیزدهم دی ماه سالجاری در سالن همایش های هتل المپیک تهران تعیین گردید.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی، در این جشنواره علاوه بر نشریات سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، جراید و مطبوعات تخصصی صنعت ساختمان از سراسر کشور شرکت می کنند و ضمن تجلیل از نشریات برتر، یک نشست تخصصی با حضور و سخنرانی کارشناسان فعال رسانه ای در حوزه صنعت ساختمان برگزار می گردد.
روسای سازمان های استان ها، مدیران روابط عمومی، سردبیران و مدیران اجرایی نشریات سازمان های استان ها و مدعوینی از مجلس شورای اسلامی، وزارت خانه های راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه در این جشنواره حضور خواهند داشت.
براساس این گزارش دبیر اجرایی شورای مرکزی نیز با حضور در جلسه هیئت اجرائی جشنواره ضمن تاکید بر اهمیت توجه به فرهنگسازی و برنامه ریزی در جهت تقویت و توسعه ارزش های اسلامی در معماری و شهرسازی و ارتقای دانش فنی مهندسان، از هیئت اجرایی خواست تمام توان خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن این جشنواره به کار گیرند.
دکتر جواهری تفتی پشتیبانی همه جانبه شورای مرکزی سازمان را برای رشد و گسترش فعالیت های فرهنگی و ترویجی در سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها و برگزاری رقایت های حرفه ای و تخصصی در این زمینه یادآور شد و برگزاری این جشنواره را نماد تلاش سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها و به ویژه واحدهای روابط عمومی در راستای تحقق اولویت های اختیارات و وظایف هیئت مدیره های استان ها دانست.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات