اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر یزد برای همکاری هر چه بیشتر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر یزد برای همکاری هر چه بیشتر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مهندس سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با روابط عمومی سازمان برای هرگونه تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اعلام آمادگی کرد.

وی با تبریک به  هیئت مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان استان یزد، اظهار داشت: به نظر من این دوره نظام مهندسی با ترکیب مناسبی انتخاب شده‌اند و همه افرادی که می توانستند مطرح شوند امکان حضور و رای گیری یافتند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ابراز امیدواری کرد: ترکیب جدید بتواند قدم های موثری بردارد و در فضای فعلی و مشکلات موجود در جامعه که مجموعه نظام مهندسی نیز به خاطر رکود کار و ساختمان با آن درگیر هستند، این گروه بتواند همفکری ایجاد کنند و بعضی از مشکلات را حل نمایند.

به عقیده مهندس سفید، شهرداری و شورای شهر می‌توانند و باید تعامل بسیار خوبی با نظام مهندسی داشته باشند و خیلی از مشکلات با هماهنگی بین مسئولین عمرانی استان، شهرداری، شورای شهر و نظام مهندسی و تشکل‌های مهندسی می‌تواند حل شود.

وی بحث تخلفات ساخت و ساز در یزد را که به گفته او زبانزد کشور است و در صدر تخلفات ساختمانی در کشور قرار دارد، یادآور شد و گفت: برای حل مشکل تخلفات ساختمانی یزد اگر تعامل خوبی باشد و ناظرین و بازرسین خوبی انتخاب شوند، همگی با هم  به کمک همدیگر می‌توانند جلوی این کار را بگیرند و ما آمادگی داریم و رسماً اعلام آمادگی می‌کنیم که در خدمتتان هستیم و انشاالله به اتفاق برنامه های خوبی بریزیم و اختلاف نظرهایی را که در میان مسئولین مختلف در رابطه با نظام مهندسی هست از میان برداریم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات