مدیر کل بنیاد مسکن استان در دیدار با مدیرکل بازرسی استان زنجان:  بنیاد مسکن استان هماهنگی و هم افزایی مناسبی با دستگاه های نظارتی...

مدیر کل بنیاد مسکن استان در دیدار با مدیرکل بازرسی استان زنجان: بنیاد مسکن استان هماهنگی و هم افزایی مناسبی با دستگاه های نظارتی...

جلسه مشترکی بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل بازرسی با حضور مهندس صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن استان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن و معاونین این نهاد و شعبانی مدیرکل بازرسی استان برگزار شد.

در ابتدا مهندس صنعتی منفرد گزارشی در خصوص  توانمندی های فنی بنیاد  و ساختار سازمانی این نهاد ارائه نمود و گفت: تامین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد اعم از روستایی و شهری ازطریق تولید واحداث واحدهای مسکونی با فراهم نمودن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی از سوی بنیاد مسکن استان صورت می گیرد.

وی به هماهنگی و هم افزایی بنیاد مسکن استان با دستگاه های نظارتی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن همکاری و تعامل مطلوبی در سطح استان  با دستگاه های نظارتی داشته و پس از این نیز تلاش خواهیم نمود این همکاری های بیش از پیش گردد.

در ادامه شعبانی مدیرکل بازرسی استان ، با بیان اینکه، مردم چه در روستاها و چه در شهرها نگاه ویژه ای به بنیاد مسکن دارند، چرا که فعالیتهای گسترده این نهاد با زندگی مردم عجین شده است، اظهار کرد: مسکن انقلاب اسلامی همواره در اجرای سریع و با کیفیت طرح های عمرانی با رعایت مسائل فنی و حقوقی جز دستگاهای موفق و پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این سال ها همکاری و هماهنگی لازم توسط بنیاد مسکن استان انجام شده تا هر چه دقیق تر بر اجرای دقیق قوانین و مقررات در ساخت پروژه های عمرانی نظارت داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات