آئین اعطای اعتبار نامه های چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار شد.

آئین اعطای اعتبار نامه های چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آئین اعطای اعتبار نامه های چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز با حضور مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان این موضوع که انتخابات در این دوره به صورت کاملاً الکترونیک برگزار شد گفت رای گیری الکترونیک و همچنین پشتیبانی و دقت همکاران در دستگاه نظارت و هیات اجرایی منجر به برگزاری منسجم و بدون مشکل انتخابات نظام مهندسی شد که رضایت وزارت راه و شهرسازی مصداق این موضوع می باشد.

مهندس رضایی اظهار داشت اکنون که انتخابات در کمال صحت به اتمام رسیده ، امید است هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی استان البرز با قانون مداری و رعایت انصاف و همچنین حرکت در چهارچوب قوانین موضوعه وزارت راه و شهرسازی باعث رشد و انتظام ساخت و ساز در استان  و حمایت از جامعه مهندسین ساختمان استان شوند.

سپس مهندس اسکندری مدیر کل دفتر فنی, امور عمرانی, حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز نیز به موضوعاتی را بیان داشت و از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در برگزاری انتخابات نظام مهندسی تقدیر نمود.

مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی نیز ضمن تقدیر از عملکرد مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و دیگر اعضای دستگاه نظارت و هیات اجرایی گفت این انتخابات از نظر زمان و نحوه برگزاری در هر استان متفاوت بود و استان البرز یکی از استانهای شاخص از نظر صحت و مشارکت در رای گیری بوده است.

دکتر شیبانی سپس نکاتی را به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تاکید نمود و  گفت رعایت دقیق قوانین شهرسازی و مقررات ملی ساختمان باید در اولویت مهندسین باشد و باید تلاش شود تا از ساخت و ساز غیر مجاز و نا امن و همچنین دونقشه ای جلوگیری شود.

شیبانی در پایان چهار اصل قانون مداری، برنامه محوری ، سابقه سالاری و توجه خاص به اخلاق حرفه ای را سرلوحه جامعه مهندسین دانست و رعایت این اصول را زمینه ساز رشد و پویایی ساخت و ساز ایمن در کشور دانست.

شایان ذکر است در پایان اعتبارنامه های اعضای جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به آنها اعطا شد و پس از آن با اهدا لوح تقدیر از زحمات هیات مدیره دوره قبل قدردانی گردید.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات