انتصاب مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی

انتصاب مدیرکل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی، سید رضا حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور دراین مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، با اشاره به فعالیت ها و خدمات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت همواره تلاش کرده تا با محور قراردادن خدمات منحصر به فرد خود ، با به کار گیری تکنولوژی ها و تجهیزات روز دنیا و اشراف به دانش فنی روز و تربیت نیروی انسانی توانمند، دایره خدمات دهی خود را به لحاظ کمیت و کیفیت گسترش داده تا بهترین خدمات را ارائه نماید.
در ادامه همچنین محمد مقدوری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین خدمات در طول پنج سال گذشته در استان در مجموعه وزارت راه و شهرسازی اجرا و ارائه شده است که این امر نشان از اهمیت بالای جایگاه وزارت راه و شهرسازی در توسعه و عمران استان داشته و دارد.
اظهار داشت: در مدت این پنج سال قریب به ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی احداث شده و سرمایه گذاری های بسیار کلانی در شبکه حمل و نقلی استان انجام شده که از جمله میتوان به شروع بیش از ۳۵۰ کیلومتر آزادراه اصلی در استان با مشارکت بخش خصوصی و دولت ، احداث بیش از ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه و همچنین افزایش تعداد زیادی از محورهای جدید اشاره کرد.
وی تصریح کرد: همچنین در بخش ریلی بهره برداری از ۷۷ کیلومتر راه آهن خواف – هرات و نهایی شدن طرح برقی کردن قطار مشهد – تهران و افزایش ناوگان مسافربری از ۱۳ میلیون نفر به ۲۰ میلیون نفر ، احداث قطار مشهد – گلبهار، شروع راه آهن مشهد – فریمان- تربت جام – دوغارون و همچنین آغاز عملیات اجرایی باند سوم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از دیگر خدمات وزارت راه و شهرسازی در استان بوده است.
در پایان از زحمات احمد نوعی قالیباف مدیرکل قبلی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی تقدیر و محسن کفاشی از سوی سید رضا حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور ،به عنوان مدیر کل جدید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان منصوب شد.
گفتنی است در این مراسم همچنین محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار و جمعی از مدیران و کارکنان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات