سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اسکو خبر داد؛ بازداشت ۷ شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سهند

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، "عباس نصیری" از بازداشت ۶ شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سهند خبر داد و افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو در گشت های شبانه خود در منطقخ حفاظت شده سهند سه گروه از شکارچیان متخلف را بازداشت کرد.

وی افزود: گروه اول که دو نفر بودند مبادرت به شکار یک سر خرگوش با یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی کرده بودند و گروه دوم شکارچیان غیر مجاز که سه نفر بودند، اقدام به شکار ۵ سر خرگوش با اسلحه تک لول کرده اند.

نصیری ادامه داد: گروه سوم شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سهند نیز که دو نفر بودند، مبادرت به شکار ۴ سر خرگوش با اسلحه تک لول نیمه خودکار کرده بودند که همگی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اسکو گفت: در مجموع ۷ شکارچی غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو دستگیر و سلاح ها و شکارهای غیرمجاز آن ها ضبط شد.

نصیری افزود: این شکارچیان متخلف که اقدام به کشتن ۱۰ سر خرگوش در منطقه حفاظت شده سهند کرده بودند به مراجع قضایی تحویل شده و هم اکنون مراحل رسیدگی به پرونده تخلفات آن ها در دادگاه جریان دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات