در دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند قرچک تصویب شد:برخورد پلیس راهور با کامیون هایی که در معابر اصلی شهر نخاله های ساختمانی تخلیه می کنند


دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان قرچک روز گذشته به ریاست حبیبی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک و با حضور  اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک در این جلسه با اشاره  به این موضوع که همه ساله در پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی،کشاورزان اقدام به سوزاندن پسماندهایشان می نمایند و این امر موجب نامطلوب شدن کیفیت هوای منطقه می گردد ، مقرر گردید اداره جهاد کشاورزی با همکاری اداره محیط زیست شهرستان نسبت به آموزش و آگاه سازی کشاورزان اقدام نمایند.
این گزارش می افزاید: همچنین با توجه به اهمیت بالای مدیریت صحیح پسماندهای عفونی  و بیمارستانی ، موضوع پایش مستمر واحدهای درمانی و بهداشتی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکاری بخش خصوصی در این زمینه نیز مطرح شد.
گفتنی است در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل اکیپ گشت و کنترل با همکاری دستگاه های اجرایی برای مقابله با پسماند سوزی مقرر شد پلیس راهور با کامیون هایی که در معابر اصلی شهر تخلیه نخاله های ساختمانی انجام میدهند برخورد قاطع نماید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات