تساوی ماشین سازی واستقلال در ایستگاه یازدهم لیگ

تساوی ماشین سازی واستقلال در ایستگاه یازدهم لیگ

دو تیم ماشین‌سازی و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی برنده‌ای نداشت.

ماشین‌سازان این بازی را خیلی بهتر از تیم استقلال آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه مهدی رحمتی پیش رفتند که در دقایق هفت و هشت بازی، رضا خالقی‌فر، دو فرصت حساس را از دست داد و در ادامه، بازی کمی متعادل‌تر شد و تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست، ثمری نداشت و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم مسابقه، بازی زیبایی از سوی هر دو تیم در جریان بود و استقلال نیز چند موقعیت خوب گلزنی روی دروازه دخسوس ایجاد کرد و در این سوی میدان نیز، ماشین‌سازان موقعیت‌های خوبی روی دروازه رحمتی داشتند؛ اما در نهایت، این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ماشین‌سازی:
فرناندرو دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمد حسین کنعانی زادگان، عزیز معبودی، سیدمحمد خرم الحسینی (۷۲ اسماعیل فرهادی(۹۰ پیمان بابایی))، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید بهزادی کریمی (۸۸ عرفان افراز)، توحید غلامی و رضا خالقی‌فر
سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی (۳۷ رضا آذری)، طارق همام، اللهیار صیادمنش (۸۵ میثم تیموری)، مهدی قائدی (۴۶ جابر انصاری) و مرتضی تبریزی
سرمربی: وینفرد شفر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات