پیام مشترک  مدیریت شهری مبارکه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

پیام مشترک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه  در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم الله۱۳ آبان، از همه مردم دعوت کردند تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر فریاد دوری از ایادی استکبار و بدخواهان اسلام و انقلاب را طنین انداز کنند .

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« فاستَکبَروا فِى‌الاَرضِ بِغَیرِ الحَقِّ وقالوا مَن اَشَدُّ مِنّا قُوَّهً اَوَ لَم یَرَوا‌اَنَّ اللّهَ الَّذى خَلَقَهُم هُوَ اَشَدُّ مِنهُم قُوَّهً »

"به ناحق، در زمین سر برافراشتند و گفتند: چه کسى از ما نیرومندتر است؟ آیا ندانسته‏ اند که آن خدایى که خلقشان کرده خود از ایشان نیرومندتر است؟ "

سوره ی فصلت – آیه‌ی ۱۵

یوم ا... ۱۳ آبان سالروز سه رویداد تاریخی، تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۲ ، کشتار ددمنشانه دانش آموزان توسط رژیم طاغوت  در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی استکبار جهانی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ ، بیانگر عظمت این روز در تاریخ انقلاب اسلامی و آبان تجلی افتخار ملت بزرگوار ایران در مبارزه با استکبار است .

سیزده آبان که به تعبیر امام راحل ، انقلاب دوم نامیده شد، در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری ، تداوم ، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است .

روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، روزی است که نقشه ها و برنامه های خصمانه دشمنان کشورمان را برای ملت ایران افشا شد و مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ظلم و تجاوز شکستنی است .

امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران و به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می پردازند که ملتهای مستضعف، در اقصی نقاط گیتی بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور و مستکبر به حرکت در آمده اند و دریافته اند که موثرترین راه در مواجهه با حکومت های مستکبر تنها مبارزه و ایجاد اتحاد در میان آحاد مختلف مردم است.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ۱۳ آبان از عموم مردم شریف و شهید پرور مبارکه دعوت می نماییم، همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب، حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، اینبار نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان  مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبر کوبیده و با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تجدید بیعت نمایند.

سید محسن هاشمی- شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات