آمارنامه سال ۹۶ شهرداری اصفهان رونمایی شد

آمارنامه سال ۹۶ شهرداری اصفهان رونمایی شد

آمارنامه سال ۹۶ شهرداری اصفهان در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان رونمایی شد.

بهروز ارباب شیرانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امسال با تمهیدات معاونت برنامه ریزی شهرداری اطلاعات به موقع از دستگاه های مختلف جمع آوری و آمارنامه را چند ماه زودتر آماده شد، اظهار کرد: سال گذشته آمارنامه در بهمن ماه آماده شد ودر سال جاری در روز آمار این کتاب آماده بود و به دلیل دستور جلسات شورای شهر امکان رونمایی از آن وجود نداشت.

وی با بیان اینکه کتاب آمارنامه یکی از منابعی است که دست اندرکاران مدیریت شهری می‌توانند از آن استفاده‌های خوبی داشته باشند، افزود: این کتاب می تواند در تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاه ها، اساتید، موسسات تحقیقاتی و ... مورد استفاده قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: کتاب آمارنامه شهرداری می‌واند به تعاریف و برداشت‌های یکسان از اطلاعات کمک های قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه کتاب آمارنامه سال ۹۶ شهرداری اصفهان دارای ۲۰ فصل است، ادامه داد: سعی داریم در سال آینده امکان سرچ موضوعی و کلیدواژه‌ها را برای آمارنامه شهرداری اصفهان فراهم کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات