جلسه هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای آغاز بکار شب بازار برگزار شد

جلسه هماهنگی با دستگاه های اجرایی برای آغاز بکار شب بازار برگزار شد

IMG ۵۴۱۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، به منظور حمایت از مشاغل خانگی و در چارچوب دستورالعمل وارده جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای شروع فعالیت شب بازار با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شد.

در این جلسه، شهردار طبس، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره بهزیستی، نماینده فرماندهی انتظامی، نماینده شبکه بهداشت و درمان، مدیر صندوق کارآفرینی امید و کارشناسان شهرداری حضور داشتند.

مجید بهارستانی در تشریح دستور کار جلسه گفت: شهرداری طبس در نظر دارد به منظور تحقق دستورالعمل ابلاغی از استانداری خراسان جنوبی و ماده ۱۱ و ۱۶ قانون حمایت و ساماندهی مشاغل و بهبود مستمر محیط کسب و کار، نسبت به راه اندازی شب بازار در محله های مختلف سطح  ذیل اقدام نماید.

شهردار طبس افزود:  ثبت نام اولیه از متقاضیان انجام گرفته و در این جلسه قصد داریم بر اساس دستورالعمل اجرایی، هماهنگی لازم بین دستگاه ها در خصوص نحوه فعالیت، چگونگی نظارت و مراحل اخذ مجوزهای لازم صورت گیرد.

قاسم زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس در خصوص نحوه استفاده از تسهیلات مشاغل خرد و روستایی گفت: برخی از مشاغلی که لیست آن در سامانه کارا موجود است، در صورت احراز شرایط، امکان پرداخت تسهیلات وجود دارد و متقاضیان می توانند جهت راهنمایی و سیر مراحل به اداره کار مراجعه نمایند.

در این جلسه در خصوص موراد ترافیکی و انتظامی، لزوم اخذ مجوز از اتحادیه ها و ارگان های مربوطه، نظارت قوی و موثر و جلوگیری از ورود افراد متفرقه و رعایت استانداردهای لازم تصمیماتی اتخاذ گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طبس مسینا

    منبع خبر

    شهرداری طبس  مسینا

    شهرداری طبس مسینا

    شهرداری طبس مسینا یک شهرداری در شهر درمیان می باشد

      نظرات