سیزده آبان تبلور کامل بلوغ سیاسی ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی بود

سیزده آبان تبلور کامل بلوغ سیاسی ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی بود

متن پیام شهردار چناران بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
برگ برگ صفحات درخشان تاریخ ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که در آستانه شکوفا شدن چهلمین صفحه از این کتاب حماسه ساز قرار گرفته ایم مملو از فرازها و فرودهایی بوده که برای این مرز پرگهر رقم خورده است و قطعا یکی از این صفحات زرین که نشان دهنده تبلور کامل بلوغ سیاسی ملت ایران خصوصا نوجوانان و جوانان آن روزگاران پرحماسه و سرنوشت ساز بود، تسخیر سفارت امریکاست که به فرموده پیر و مرادمان، امام راحل، لانه جاسوسی نام گرفت.
این حرکت هوشمندانه و توام با بصیرت جوانان و نوجوانان ۴۰ سال پیش این کشور نشان از آن دارد که ملت ایران تحت لوای رهبری حضرت امام خمینی به اوج بلوغ سیاسی دست یافته بودند و با درک و شناخت درست از دسیسه های امریکای جهان خوار دست به اقدامی زدند که خارج از فهم بسیاری از تحلیلگران و مفسران سیاسی داخلی و خارجی آن ایام بود .
جسارت و شجاعت این حرکت انقلابی که در تمام دنیا پس از این فتح بزرگ طنین انداز شد، به گونه ای بود که دنیا متحیر از این اقدام که بدست گروهی از جوانان انقلابی انجام گردید در بهت و حیرت فرو رفت چرا که به خیال باطل خویش می پنداشتند که جوان و نوجوان ایرانی آن روزها بمانند جوانان ممالک خویش در دنیایی دیگز سیر میکنند و غرق در مادیات و لذایذ دنیوی گرفتار گشته اند.
اما زهی خیال باطل! چراکه جوانان و نوجوان انقلابی ایران اسلامی بعد از این فتح بزرگ با رشادتها و جان فشانی هایی که در طول ۸ سال حماسه و ذفاع از خود به نمایش گذاشتند این روند پر افتخار را تا به امروز تبت کرده و ثابت کرده اند که در تمامی عرصه ها منشا اثرات خیر برای ایران عزیزند که امروز نیز با سکان داری امام خامنه ای در صف نخست مبارزه با استکبار همچنان قرار دارد.
به همین منظور و در راستای گرامیداشت این حرکت ارزشمند و پاسداشت شهدای به خون خفته انقللاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری، ضمن تبریک این رویداد فرخنده به دانش آموزان و دانشجویان شهرمان چناران، امروز با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، یکبار دیگر شکوه حضور خود را به تمام دنیا نشان خواهیم داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات