بزرگترین مرکز اسکان و ایستگاه استقبال از زائرین پیاده محور چناران به مشهد راه اندازی شد.

بزرگترین مرکز اسکان و ایستگاه استقبال از زائرین پیاده محور چناران به مشهد راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، دکتر ابوالقاسم دشتی با بیان اینکه کلیه امکانات و پرسنل مجموعه مدیریت شهری در این ایستگاه به زوار آقا و مولایمان خدمت خواهند کرد، خاطرنشان ساخت: این ایستگاه در ابتدای ورودی روستای قلقوچان جنب اداره امور عشایری به همت پرسنل اداره خدمات شهری شهرداری آماده و تجهیز گردیده است.
وی گفت: برای پذیرایی و اسکان مسافرین نیز با اعلام آمادگی مدیریت محترم مجموعه پذیرایی پدیده که کلیه تالارها و سالنهای این مجموعه را با کلیه امانات در اختیار زائرین برای اقامت و پذیرایی واگذار نموده، کار اسکان این زائرین عزیز نیز با ارائه خدمات پذیرایی شامل بسته های غذای گرم که توسط خیرین تامین می گردد و سرویس های استحمام و بهداشتی کاملا مناسب آغاز گشته است.
دکتر دشتی، افزود: علاوه براین خدمات با اعلام آمادگی سایر نهادها و دستگاههای متولی همچون سپاه ناحیه مقاومت، هلال احمر، نیروی انتظامی و آستان قدس در خصوص ارائه خدمات مرتبط از قبیل مسائل درمانی و مراقبتی، انتظامی و تامینی و همچنین توزیع بسته های فرهنگی هماهنگی لازم انجام گردیده است.
این عضو شورای شهر چناران، بیان کرد: تعداد دو هزار تخته پتو برای اسکان و استفاده زوار در مجموعه پذیرایی پدیده در اختیار مجموعه شهرداری و شورا قرار گرفته است که در این ایام در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر چناران، افزود: با کمک و همیاری خیرین محترم شهرستان بصورت روزانه وعده های غذایی گرم بصورت کاملا بهداشتی و میان وعده های مناسب برای زائران تدارک دیده شده است که در زمان اسکان آنان توزیع میگردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات